+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 40 van 165

Discussie: Hart in de keel deel II

Threaded View

1. D'r kwam een 520i met 160 aan, die even opgevoed moest worden?

Geen idee, ziet er erg vreemd uit dit. Een blowout wordt er geopperd, lijkt me sterk, daar gaat zo'n enorme brok inertie niet ineens haaks van linksaf. De chauffeur stuurt gewoon die kant op, maar waarom??
    Alfa Romeo Spider 3.0 V6 ---- VW Passat CC (lease) ---- Yamaha TDM 900
    Work is the curse of the drinking class
  2. Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
    De chauffeur stuurt gewoon die kant op, maar waarom??
    Maar wat ook wordt geopperd: om een vrachtwagen zo van richting te doen veranderen, moet je twee keer vol hoepelen met dat stuur. Zo snel zou een mens dat niet lukken. Is dat zo? Geen idee. Kom er maar in, Lars...
    Fiesta ST, Octavia 4x4 turbo, E36 325i
    "No comment. There will be a formal press release after our victory."
  3. Ik denk dat een stuurstang van die vrachtwagen breekt (die worden nog wel eens slecht gelast bij Oost-Europese trucks) en het linker voorwiel daardoor naar links klapt.
  4. Ik denk dat de zojuist opgewarmde saté met veel saus op een plek beland is waar het niet hoort.

Wat een akelig filmpje zeg...:(
  5. Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
    Ik denk dat een stuurstang van die vrachtwagen breekt (die worden nog wel eens slecht gelast bij Oost-Europese trucks) en het linker voorwiel daardoor naar links klapt.
    ja, daar dacht ik ook aan. Gebroken stang en daardoor direct volle uitslag van het wiel.
    Forza!
  6. Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brun Bekijk bericht
    Ik denk dat een stuurstang van die vrachtwagen breekt (die worden nog wel eens slecht gelast bij Oost-Europese trucks) en het linker voorwiel daardoor naar links klapt.
    Dan nog is het vreemd: vooruitrijdend heeft het wiel altijd de neiging rechtuit te lopen, door helling van de fusees etc zit dat in de ophanging 'ingebouwd'. En dan zo scherp afslaan. Onbegrijpelijk.
+ Reageren op discussie

Regels voor berichten