+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5
EersteEerste 1 2 3 4 5
Weergegeven resultaten: 161 t/m 165 van 165

Discussie: Hart in de keel deel II

1. Tjees, ik zou idd de politie bellen.
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
  2. Ik had direct de politie gebeld en ik was misschien zelfs wel even dat viaduct opgereden op één of andere manier. Laatst tijdens een theoriecursus stond de logische tip: rijd nooit pal onder mensen door die stil staan op een viaduct. Met al dit soort verhalen die steeds vaker voor lijken te komen, volg ik die tip al een tijdje op.
  3. Vanmorgen weer hart in keel momentje: BMW 1 vanuit een uitrit met haaientanden die hem er zo voor gooide....scheelde ongeveer 10 cm. Heb nog spierpijn in m'n rechterkuit van het rempedaal intrappen ;)
  4. gisteravond op de weg naar huis, zo'n busje (mercedes sprinter) van een hotel (in dit geval courtyard by marriott uit Hoofddorp) die blijkbaar met haast dacht dat hij een baan naar links kon. daar reed ik al, dus een stevige ros op toeter deed hem realiseren dat er misschien geen plek was.
    wat helemaal bijzonder was, was dat bij het volgende stoplicht ik allerlei gebaren kreeg van hem. ook zo'n iets te oude kerel die waarschijnlijk zijn pensioen aan het bijspijkeren is.
    een mailtje naar het hotel heeft nog geen reactie gegeven, maar wat een pannekoek was dat zeg.
    When life gives you lemons ask for salt and tequila
  5. Citaat Oorspronkelijk geplaatst door V70 Bekijk bericht
    uitrit met haaientanden
    Dan is het geen uitrit ;)
    $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null
+ Reageren op discussie

Regels voor berichten