Uitslag van de rally
http://www.hornelandrally.nl/images/...lag%202010.xls
Dik tevreden.
Wel een spannend moment bij de beklimming na punt 3 routeboek 3 waar al bij de herstart gewaarschuwd was voor gladheid.
Pikken de controle bij punt drie op en drie honderd meter verder komen we met doordraaiende wielen ondanks het verse winterrubber tot stilstand. Met de achteruit ingeschakeld zachtjes terug ging het tegen verwachting onbeheersbaar te snel. Ruk aan het stuur en even de handrem en John zette de touring 180 graden om alsof het dagelijkse kost was om de weg zonder te stoppen te vervolgen.
Laatste uur nog moeten rijden met geopend raam omdat in de laagste stand het draai mechanisme afbrak.
Wat een zelfkastijding om bewust open te rijden vind ik nu na deze korte ervaring.
Je blijft wel goed wakker zo.
Die 24 uur achter elkaar verteerd mijn lichaam ook niet zo best meer.
De oude ingezakte stoelen en mijn (welis waar gerepareerde) hernia verteren deze marteling niet helemaal.
Lopen gaat weer normaal maar de uitstraling naar mijn bovenbeen laat weten dat 24 uur teveel is.
Als er volgend weer zo'n Horneland Rally is ben ik dit al lang vergeten en schrijf me in voor deze unieke klassieke rally met alle ingrediënten van het origineel.