Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2020 Ford Mustant Shelby GT350 (track versie)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• 2020 Ford Mustant Shelby GT350 (track versie)

Voor 67K USD (zonder BPM etc, dus hier beetje onbetaalbaar :( ), is dit wel een hele lekkere auto voor een flinke roadtrip of een trackday! :)
    https://www.roadandtrack.com/new-car...pecs-pictures/

(er is ook een GT500 versie)

Ik zou dan zelf toch voor de nw Corvette gaan met middenmotor. 0-100 in 3 sec en dik 300 km/u voor 60K $.
    Maar de vraag is of hij in NL wel verkocht gaat worden en hoe ver boven de 200K hij dan gaat kosten.
    Die prijsverschillen gaan nergens over helaas.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Dat kan uiteraard; ben zelf geen fan van midden motor heb ik vast mogen stellen met de MR2 (en een 911 (wat een achtermotor is uiteraard)): lang niet zo mooi om te zien qua lijnen, en vind een FM motor constructie fijner rijden. Maar ook hier geldt: ieder zijn ding, anders reden allemaal met dezelfde auto. De C8 vind ik een gedrocht om te zien; hoe goed ie mogelijk ook is, te lelijk om zelfs maar po de oprit neer te zetten. Zo'n Mustang vind ik er wel lekker uit zien :)

Prijsverschillen zijn idd volkomen belachelijk geworden. Erg jammer; deze auto kost wat mijn lease gebakje kost, en dan rijd ik toch echt liever in deze rwd Ford! :)

Comment

GT500 vs C8 video:

Comment

Mustang GT350 lijkt me leuker voor het circuit; het bestaansrecht van dit ding is natuurlijk om de Hellcat/Demon/Redeye weerwoord te bieden. Zo'n Challenger zou trouwens mijn keus zijn als je gewoon een lekker maffe Amerikaan wilt. En kunt betalen, omdat je zelf ook een (auto)maffe Amerikaan bent. :)

Comment

Zo'n Challenger is zeker een gave bak ook :)

Comment

De auto's uit de linkjes zijn duur in Nederland. Als je klaar bent met de C4 kan ik je wel helpen aan een Challenger, los SRT10 blok(8.3versie) met automaat/handbak en eventueel aangevuld met een supercharger. Het is een stuk goedkoper dan een Hellcat of GT350.

https://www.autoweek.nl/autonieuws/a...lenger-srt-10/
              https://moparinsiders.com/before-the...rt-10-concept/
              8.2 met supercharger?

Comment

Heb geen plannen voorlopig voor na de C4; voordat die klaar is duurt ook nog ff ;) Als er al iets bij komt dan is dat voor mij geen Challenger, maar zou dat een Cobra zijn (ivm de IRS) op basis van de SN95, dat blijf ik een gave kar vinden.

Comment

Zo'n Mustant, is dat ook weer een speciale uitvoering?
                  Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                    Zo'n Mustant, is dat ook weer een speciale uitvoering?
                    Die 350 uit het filmpje? In dat geval ja: is niet de standaard versie idd. En als je in de VS woont dan koop je die voor wat bij ons een 3 serie BMW met een 4 pittertje kost...

Comment

Working...
                    X