Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nieuwe delorean
Collapse
X
-
Achter de PRV motor met 130 PK. :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Wat een maf ontwerp. De lelijkste elementen uit de jaren 70 komen hier in terug: lamellen op de achterruit, foute sportstrepen... En nee, ik heb geen zin om een opgeleukte Opel Manta te googelen om te laten zien wat ik bedoel :-)Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)
Comment
-
Bugatti? :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Oh wow, vindt het wel een geslaagd ontwerp! Mooi plat ontwerp, goede design elementen met een touch uit het verleden. Kan de streep ook wel waarderen en met de link naar het artikel zie ik zelfs een tikkeltje GTA V terugkomen in de renders. Daarnaast heeft wel wat weg van een moderne M1. Kortom, wordt er wel hebberig van!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V4 Bekijk berichtHij is gelukkig (nog) niet gebouwd.
Met auto's van opgewarmde dode merken wordt het eigenlijk nooit iets. Kan me er in elk geval zo snel geen voor de geest halen die wel de moeite waard was.Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)
- 1 like
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WimD Bekijk bericht
Nou, MG maakt nu anders verdomd leuke elektrische SUV's hoor!STATLER: I wonder if there really is life on another planet.
WALDORF: Why do you care? You don’t have a life on this one.
Comment
Comment