Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsverlagingen Chrysler

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Prijsverlagingen Chrysler

....nu zie je de laatste tijd wel vaker prijsverlagingen bij autofabrikanten, maar dit is toch wel een hele serieuze:

Bijna 7,5k op een auto van ruim 29.000, en 10k korting op de diesel! Het blijft imho een verschrikkelijk ding om te zien (zowel van binnen als van buiten), maar eur 22.000 voor een Chrysler Sebring is echt heel scherp geprijsd. Is Chrysler echt zo wanhopig, en zal dit enig (langdurig) effect hebben op de verkopen? Zoals altijd gaat mijn medeleven uit naar de (paar) kopers die de auto hebben aangeschaft net vóór de prijsverlaging....

*kuch*

You know that reality is immaterial

Comment

Ha, die Stephan;

Wat een invloed heeft die man toch....
      Scherven brengen gelul.

Comment

En vooral; wat een gelijk. :)
        You know that reality is immaterial

Comment

Tsja, niet voor niets dat Daimler zijn handen er vanaf getrokken heeft.. :-)

Ik heb wel eens een dagje gestuurd met het vorige model Sebring cabrio, die zag er nog heel aardig uit. En de torsiestijfheid was prima in orde voor zo'n bak. Het leek alleen of die 2.7 stroop als motorolie had.

Comment

Zo'n Sebring, dicht of open, had ik echt niet willen huren. Dat vind ik één van de minst coole Amerikaanse auto's die er zijn, welke generatie je ook pakt. Mij verbaast 't niet dat zo'n ding niet verkoopt. Ik snap alleen nooit wie er bij zo'n autoconcern bepaalt dat 'ie uberhaupt gebouwd gaat worden. Dan heb je echt geen smaak. Als 't een Deawoo was geweest, had ik 't nog een beetje begrepen. Maar Sebring vs 300c, no contest.

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎