Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Challenger tot 700 pk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Challenger tot 700 pk

De productie van de nieuwe Challenger is nog maar een paar maanden geleden van start gegaan en er is nu al een getunede variant. Steve Mark Saleen Supercars bouwt de Challenger om tot een SMS 570 of 570x.

Dankzij een SMS 296 Supercharger, krijgt de standaard 5,7-liter Hemi V8 een vermogen van maar liefst 500 pk. De krachtigere 570x heeft zelfs een vermogen van 700 pk. De SMS beschikt over een speciale motorkap, andere vering, wielen en een aangepast interieur. Prijzen variëren van $ 60.000,-- tot $ 70.000,--. En voor dat geld worden beide voertuigen door Steve Saleen persoonlijk gesigneerd.

Naast de door Saleen aangepakte limited edition, introduceert Dodge zelf ook een speciale editie van hun muscle car. De Dodge Challenger R/T Classic is verkrijgbaar in de kleuren zwart, zilver, wit, rood, blauw en ‘Hemi Orange’. Standaard beschikt de Classic over de 5.7 Hemi welke, mits gekoppeld aan een handgeschakelde zesbak, 376 pk levert. Met een vijftraps automatische transmissie levert hij 4 pk in. De productie van dit exclusieve model start volgende maand. Prijzen beginnen bij $ 34.005,--.

http://autovisie.nl/nieuws/nieuwsove...hall/index.xml
    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Nog sneller rechtuit de strontbult in.
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Paco, dat doet een Corvette ook al eeuwen niet meer.

Comment

Ik blijf het een onzettend mooie bak vinden. USD 60.000 das omgerekend bijna net zoveel als wat mijn oliestoker oostblokbak hier kost! Grrrr...
        BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ___JC___ Bekijk bericht
          Ik blijf het een ontzettend mooie bak vinden.
          Inderdaad, dit is de overtreffende trap van de eerder geposte Camaro. En de prijs van het 'basis'-model is al helemaal frustrerend. :-S
          Every second of your life is a part of your song

Comment

Working...
          X