Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De mazzel en bedankt [NOT]

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • De mazzel en bedankt [NOT]

    De een na grootste prutser* van de VS is nu ook eindelijk weg.
    Grote blaaskaak, geen visie en ver over de maximale houdbaarheidsdatum: Bob Lutzer!



    De man die heeft geholpen om Saab bijna in het niets te laten oplossen. De man die verandering had moeten brengen, maar uiteindelijk prima in de GM 'management by spreadsheet' cultuur paste.

    Ik zeg: good riddance.


    *) De grootste was natuurlijk Bush.
    All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

  • #2
    Argh, en hij wordt opgevolgd door alweer zo'n niet-visionaire bejaarde.
    All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

    Comment


    • #3
      $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

      Comment


      • #4
        Wie heeft dat artikel geschreven?
        de prachtig gedetailleerde Buick Enclave
        We hebben het wel over dit ding:
        ------------------------------------------------
        We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

        Comment


        • #5
          Als je maar vergenoeg op de details inzoomt wordt het misschien wel wat.
          Lijkt op een vertaalblunder.
          $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

          Comment


          • #6
            En de succesvolle Malibu:



            Welke?
            Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
            Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

            Comment


            • #7
              lol @ naam 'Bob Lutz'(er)


              Oorspronkelijk geplaatst door tiPanda Bekijk bericht
              Argh, en hij wordt opgevolgd door alweer zo'n niet-visionaire bejaarde.

              uiteraard.
              bloed moet eerst dun met bloedverdunners gehouden worden voordat je ook maar kans maakt op een hoge positie.

              je moet uiteraard al die jaren heel erg je best gedaan hebben om zo min mogelijk mensen tegen de haren gestreken te hebben.


              ;)
              Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
              A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

              Comment


              • #8
                En toch iemand die 500+ pk Corvettes én Cadillacs niet tegenhield en de Camaro hernieuwd het licht liet zien.

                Lijkt me ook lastig om in de VS auto's te ontwerpen. Benzine een paar jaar een beetje minder goedkoop en de Prius is niet aan te slepen, maar zakt de prijs van dat mooie goedje weer 20/30 dollarcent, kan Ford voor de F150 weer de avondploegen oproepen.

                Comment


                • #9
                  "ver over de maximale houdbaarheidsdatum: Bob Lutzer!"

                  Dat zal het zijn ja. Lutz ging ooit over van Ford naar Chrysler en ik meen ooit gelezen te hebben dat ie daar het symbolische bedrag van 1 dollar voor wilde hebben. Ja, andere tijden... Samen met Lee Iacocca redde hij destijds Chrysler uit net zo'n bijna-dood situatie als nu. Lutz had Europa-ervaring (Opel, BMW), wist goed wat de klanten toen wilden, en heeft toch wel iets nagelaten: de Viper bijvoorbeeld.

                  Comment


                  • #10
                    Obama: partnership Chrysler en Fiat rond.
                    * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

                    Comment


                    • #11
                      Ja, Iacocca was ook zo'n fijne CEO: redde Chrysler van de ondergang om het vervolgens in een puinhoop achter te laten.

                      In zijn tijd had hij zich omringd met ja-knikkers en iedere kritische manager weggestuurd, zodat zijn opvolger een compleet stuurloos schip aantrof met gasten die niks konden zonder een Grote Roerganger. Op het laatst ging Iacocca zich ook te buiten aan pet-projects die veel verlies draaiden.

                      Het voorbeeld van Iacocca wordt tegenwoordig gebruikt in de literatuur voor de visionaire CEO die zijn opvolger opzet voor mislukking en dus uiteindelijk schadelijker is voor het bedrijf dan goed.
                      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

                      Comment


                      • #12
                        Wat is het nut van Fiat voor Chrysler ; in Europe is Fiat nu niet bepaald toonbeeld van goed management , goede kwaliteit autos of hoge verkoopcijfers, op de nieuwe kleine 500 na. Of wordt die momenteel zo belachelijke goed verkocht dat de 15 jaar ellende ervoor in 2 jaar wordt ingehaald ? Net als in nederland zal een select publiek zeker zo'n otootje willen hebben (gimmick) maar ik zie echt geen miljoenen amerikanen voor een 500 in de rij staan...

                        Comment


                        • #13
                          Fiat lijkt de laatste jaren e.e.a. juist weer aardig op de rit te hebben. Auto's als de Grande Punto, Panda en de 500 doen het erg goed, maar bijvoorbeeld ook de Bravo is een goede wagen, betrouwbaarheid lijkt weer op orde, er zit veel meer visie in de line-up. Maar kijk ook naar wat ze met Maserati en Ferrari gedaan hebben, deze zijn na jaren van drama nu behoorlijk succesvol. Alleen Lancia, en in mindere mate Alfa blijven zorgelijk.

                          Chrysler mag allang blij zijn dat er een beetje animo voor die tent is. De vraag is denk ik niet zozeer of Fiat al haar auto's gelijk in de US wil slijten, maar in die markt zijn ze nu nauwelijks actief. Juist Fiat is in staat met, zeker voor de US, kleinere, goed rijdende en vooral zuiniger auto's op de markt te brengen. Daar kan Chrysler van profiteren me dunkt.
                          2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

                          Comment


                          • #14
                            Zoals Chrevrolet zich met Daewoo op de euro-markt heeft ingekocht bedoel je ? Alleen zal Fiat waarschijnlijk zich niet (willen) laten rebranden op de US-markt.

                            Ondanks dat ik hoorde dat FIAT in de US "Fix It Again Tony" betekent :) Da's een lastig imago, tenzij de nieuwe kopers geen oude fiats meer kennen en geheel onbevooroordeeld naar een 500 e.d. gaat kijken.

                            Oh ; Audi Q7 vs Fiat 500 ; http://www.youtube.com/watch?v=6pVF1...eature=related
                            Last edited by Gast; 04-05-09, 02:10.

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door M4 Bekijk bericht
                              Zoals Chrevrolet zich met Daewoo op de euro-markt heeft ingekocht bedoel je ? Alleen zal Fiat waarschijnlijk zich niet (willen) laten rebranden op de US-markt.
                              Er zijn wel meer mogelijkheden dan simpelweg een logo'tje op auto plakken. Door platform-sharing kunnen ze op een relatief simpele en goedkope manier een complete line-up compactere auto's op de US markt zetten. Reputatie van Fiat is van 20 jaar geleden, dat zullen ze als ze het slim aanpakken best wel uit de wereld kunnen helpen.
                              2006 Volvo V70 2.4 (170pk)

                              Comment


                              • #16
                                Oorspronkelijk geplaatst door MartijnL Bekijk bericht
                                Wie heeft dat artikel geschreven?

                                We hebben het wel over dit ding:
                                lol, zag vandaag zo'n ding. volledig voorzien van chromen randjes rond alles dat licht geeft (hmm, kreeg de 9-5 dat ook niet ineens een paar jaartjes terug?)

                                foei-lelijk, lomp, waggelding

                                met een belachelijke naam, buick enclave...

                                Comment

                                Working...
                                X