Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cadillac BLS Business

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Cadillac BLS Business

Let’s Talk business

De Cadillac BLS Business: nu tijdelijk vanaf € 28.590,-
    lease vanaf € 599,- p.m.

Cadillac komt t/m 30 september 2008 met een uniek aanbod voor de zakelijke rijder die dacht dat premium comfort onbereikbaar was. Met deze prijsdoorbraak, voor zowel de Cadillac BLS Sedan Business als de Cadillac BLS Wagon Business, krijgt stijlvol zakelijk rijden een nieuwe dimensie.
    29K, en dan heeft-ie toch 175 PK hoor. 't Is vast niet de beste auto in z'n klasse, maar 't is ook geen 13-in-een-dozijn hok, en voor deze knaken toch wel een ERG goeie deal!
    Mini Cooper Clubman
    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
    "Jasper val dood." - RH

Ha, die Jasper;

En bonuspunten scoren als de in-laws komen logeren natuurlijk!
    Scherven brengen gelul.

Comment

Heh. Nou, d'r is momenteel een inlaw op bezoek, maar die is veel eerder onder de indruk van al dat Italiaans schoon, dan dat er een auto op Schiphol aan komt rijden die ze thuis ook 400 keer per dag zien. Voor zover het überhaupt een issue is. :)

Nee, maar serieus. Die BLS. Stel, je bent een Dikke Bankiel en je wilt een 100% zakelijk te rijden leaseauto. En je wilt niks bijbetalen. Comfort is belangrijker dan circuitfähigkeit. Je wilt geen auto waar iedereen in rondrijd.

Boem. 175 PK, verkrijgbaar met automaat, met een beetje pielen in de configurator krijg ik hem voor 37K tutti lampioni mee. Geen idee hoe het dan leasetechnisch zit trouwens, ook niet onbelangrijk, maar al met al vind ik het goeie Value For Money.
      Mini Cooper Clubman
      "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
      "Jasper val dood." - RH

Comment

Fijn he, die lage dollarkoers.

Toch durf ik vraagtekens bij de kwaliteit (ahum) van die instap-prestigemobiel te zetten.....enne: een cadillac met 16 inch velgen? GTFOH
        All you need to remember is the number '70' .

Comment

Alleen geen diesel hè. Da's in de zakelijke markt toch nog lastig hoor.
          ------------------------------------------------
          We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
            Heh. Nou, d'r is momenteel een inlaw op bezoek, maar die is veel eerder onder de indruk van al dat Italiaans schoon, dan dat er een auto op Schiphol aan komt rijden die ze thuis ook 400 keer per dag zien. Voor zover het überhaupt een issue is. :)

Nee, maar serieus. Die BLS. Stel, je bent een Dikke Bankiel ...
            Sorry, maar hier werd het me al zwart voor de ogen en dacht ik meteen aan seppuku ;-)
            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnL Bekijk bericht
              Alleen geen diesel hè. Da's in de zakelijke markt toch nog lastig hoor.
              BLS wagon 1.9diesel 180pk automaat kost EUR 36.850. Das niet verkeerd !!
              BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Ik heb ook gekeken naar zo'n omgekatte Saab als nieuwe leasebak. In de lease is ie heel scherp geprijsd. De business prestige 150pk diesel doet iets van 870 euro (ex. brandstof) bij 48mnd/40dkm p/j. Prijstechnisch gewoon scherp (ook veel goedkoper dan de 9-3 bijvoorbeeld). En de 180pk kost niet heel veel meer.

En die business prestige is behoorlijk afgeladen; zit o.a. al navigatie kippeleer in.
                Het was een originele keuze geweest, maar toch was de keuze tussen de BLS wagon en 3-serie/A4 niet moeilijk.
                Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Ook als je niks wilt bijschokken en hem niet privé rijdt? :)
                  Mini Cooper Clubman
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Ook dan was de keuze duidelijk geweest. Het verschil in kosten per maand is in mijn geval niet zo heel groot.
                    Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat dat ook komt door de last-minute actie die BMW nu had op de 3-serie.
                    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CWATR Bekijk bericht
                      Fijn he, die lage dollarkoers.

Toch durf ik vraagtekens bij de kwaliteit (ahum) van die instap-prestigemobiel te zetten.....enne: een cadillac met 16 inch velgen? GTFOH
                      Grapjas, de auto rolt samen met de Saab broertjes van de band in Trollhättan.
                      Veritatis simplex oratio est

Comment

So what? Een cadillac met 16 inch is als Pamela Anderson met A+ ipv DD+.
                        All you need to remember is the number '70' .

Comment

Volgens de configurator schroef je er voor nog geen 800 piek 17" onder (kom daar eens om bij BMW, dat ken alleen met neppers :):)), maar ik denk dat je gezien de *kuch* licht tegenvallende verkoopresultaten van deze Euro-Caddy best nog wel eens met gratis velgen en nog veel meer meuk naar buiten loopt. :)
                          Mini Cooper Clubman
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Als er KIA op zou staan zou ik het ook geloven. Scherpe aanbieding, dat wel

Comment

Wat wel een beetje jammer is: via de website aangeven dat je de brochure in PDF wilt hebben, wat volgens hullie "binnen enkele seconden" in je inbox geplempt wordt. Nou. 4 uur later nog steeds niks.

Nee, ook niet in de map "Ongewenst". :)
                              Mini Cooper Clubman
                              "Jasper val dood." - RH

Comment

Klinkt als een hele goede deal zo! Ik kan er niks aan doen, maar ik vind dit dus echt een mooie auto. Ik heb laatst nog gesport tegen de sedan met dieselmotor. 't Zal wel de 150 pk zijn geweest, want echt snel is 'ie niet, maar mooi is 'ie zeker!

Comment

Bullshit!

Comment

Verrek, hij heet inderdaad gewoon stierenpoep! :)

Nou, ik had vandaag tussen twee afspraken wat tijd over, dus ik heb de afslag Breukelen maar eens genomen, om bij Kroymans (goede ervaringen met hun vestiging aan de Spaklerweg tenslotte, NOT) binnen te lopen en zo'n BLS te besnuffelen.

Hmmmm.

't Is een markante auto, zeker. Geen 13 in een dozijn, en dat maakt hem best interessant. En voor 35K een 175 PK benzine automaat met leder en full screen navi EN Bose stereo, da's in principe gewoon een erg goede prijs, punt. Maar toch: de auto doet me niet zo veel. Ik ging er in zitten - tja, dat dash. Geforceerd "Caddy" maar dan net niet. Iets te protserig analoogklokje. Amerikaans logo op het stuur, maar Europees ogende klokken. De stoelen? Zeer matige zit, en zo te voelen erg weinig zijdelingse steun. Niet dat je gaat hoeken met een Caddy, dat dan ook weer niet. :)

Tja d'r zal niet zoveel mis mee zijn, een beetje een iets softere 9-3 met een markant uiterlijk, maar ik kreeg totaal geen "HEBBE!"-gevoel bij de BLS.

Dat had ik dan even later bij de buren wel, toen ik in een Lexus IS250 stapte en de verkoper even de Mark Levinson opendraaide. WAHOE!!!!! Tering, wat een sound man. Daarmee verwordt de toch niet onverdienstelijke Bose in mijn Alfa GT tot een fokking Yoko setje. :)

Uberhaupt een supermooie auto, een brok kwaliteit. Weet niet zeker of ik aan de stoelen kan wennen, zijn nogal hard en *kuch* smal. Maar buiten dat: wat een prachtbak. D'r stond ook een parelmoer witte. Mijn keuze zou het niet zijn, maar wel een eyecatcher zeg.

Zeker een auto waar ik mee ga rijden t.z.t. als de GT aan vervanging toe is.
                                    Mini Cooper Clubman
                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

Ha, die Jasper;

"de stoelen kan wennen, zijn nogal hard en *kuch* smal"

Nee hoor....

Maar verder; lijkt me inderdaad een dijk van een auto, die IS250. Maarreh, als vervanger van de GT of voor de virtuele lijst? ;-)
                                      Scherven brengen gelul.

Comment

Heh. Och, dat eerste, zal ik maar zeggen. :)
                                        Mini Cooper Clubman
                                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht
                                          :)

Nou, ik had vandaag tussen twee afspraken wat tijd over, dus ik heb de afslag Breukelen maar eens genomen, .

En dan met grote blauwe gebouw gewoon straal voorbij rijden, tsssss.

Comment

Haha, ik dacht er inderdaad nog aan. :)

Moest alleen weer verder naar m'n volgende afspraak. Volgende keer kom ik wel een bakkie doen. :)
                                            Mini Cooper Clubman
                                            "Jasper val dood." - RH

Comment

Working...
                                            X