Ooit heb ik een Cherokee 4.0 V8 High Output gereden met handbak. Nu heb ik weer een hersenkronkel in mijn kop gekregen door na te gaan denken over het meedoen aan de Dakar Challenge (je weet wel, met 500 euro knakenbakken de woestijn door voor 't goede doel). Er staat hier in de buurt één te koop, zonder high output, maar wel grijs kenteken, LPG en handbak (ow yeah) voor 950 euro. Dus als ik die voor de helft mee krijg (sponsoring), dan is dat wel gaaf en een leuk begin om in februari door Noord Afrika te rijden. Ik weet dat Maarten (alfacorse) een Cherokee heeft gehad. Verder nog meer mensen? Waar moet je op letten bij zo'n ding?
3 ton op de klok, is het blok dan rijp voor de sloop, of kan er nog wel een tonnetje bij? V8-en zijn van gietijzer, dus lijkt mij allemaal wel sterk.
Als het wat is, dan wil ik wel gaan proberen om in een half jaar tijd voldoende sponsors aan te trekken voor wat goede doelen daar en deze reis. Lijkt me echt al een hele tijd supergaaf om te doen.
3 ton op de klok, is het blok dan rijp voor de sloop, of kan er nog wel een tonnetje bij? V8-en zijn van gietijzer, dus lijkt mij allemaal wel sterk.
Als het wat is, dan wil ik wel gaan proberen om in een half jaar tijd voldoende sponsors aan te trekken voor wat goede doelen daar en deze reis. Lijkt me echt al een hele tijd supergaaf om te doen.
Comment