Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ford Mustang / Shelby

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ford Mustang / Shelby

Draadje voor alle Mustang en Shelby related info en nieuws. Die auto verdient toch een eien draadje me dunkt.

---- to Kick off ----
    Mooi is dit, wie heeft er ballen en gaat dit doen voor een weekendje? Ik denk eraan om het te doen voor mijn verjaardag eind AUG. Wel prijzig...
    Link.
    Last edited by rocketscience; 31-07-08, 10:01.
    Rock on. RS.

3 dagen voor 750 euro?
    Niet goedkoop, maar wel erg gaaf! 250 euro voor 1 dag valt mee trouwens voor zo'n snelle auto.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ik zou zeker wel willen 250 euro voor een dagje de cabrio. Ubergave bak dit.
      BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
        3 dagen voor 750 euro?
        Niet goedkoop, maar wel erg gaaf! 250 euro voor 1 dag valt mee trouwens voor zo'n snelle auto.

Ja, alleen jammer dat de minimale huurperiode 3 dagen is..... :-)
        Veritatis simplex oratio est

Comment

Zo dan, das niet misselijk:

Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Gaaf ding man.
            Die foto's zijn wel een beetje TE gephotoshopt vind ik, maar die 1e is wel leuk.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
            Alfa Giulia 1300 (1966)
            Mazda Miata (1990 Daily driver)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

Zo'n nieuwe Shelby had mijn verhuurder ook staan (niet ver van de Twingo). Ik vrees dat één dag in de Shelby meer kost dan vijf dagen Twingo. En qua brandstof verbruik loopt het dan ook wat anders.
              * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
              * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Het is een beauty wat mij betreft. Ubergave bak, zeker als er Shelby op staat.
                BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Hier maar:

The Shelby American Collection is fortunate to display some of the most famous Shelby American cars ever built. Explore some of our historic car collections online.
                  Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Ik heb vanmiddag dat ding van Herz zien rijden op de A12 bij Utrecht.

Zeer imposant apparaat!

Wel zonde om er dan een beetje met 100 over de A12 mee te gaan sukkelen....
                    Don't take life too seriously: you'll never get out of it alive

Comment

Als mensen nog een mooie zoeken:

Comment

Die site is niet up to date, maar een GT350 vind ik erg gaaf als racer, vooral als ze 3 dik een circuit over komen boenderen, licht driftend. Dat was vorig jaar op Assen erg gaaf, met Hugenholtz die van achteruit het veld een opmars maakte als smaakmaker.

Comment

toyota mr2
                          Veritatis simplex oratio est

Comment

OW.....MY.....GOD !!! Wat een lelijke MR2.

Zag trouwens zondagavond de nieuwe Knightrider ook nog even langskomen.
                            Die is wel gaaf.

Comment

Working...
                            X