Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ze kunnen het dus wčl....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door TSM Bekijk bericht
    Ja. En wat wil jij nou zeggen ?
    :)
    Is er iemand die dat weet ?
    Veritatis simplex oratio est

Comment

Interessant!

Comment

Die gast stelt dat 500 pk als weinig wordt beschouwd. Dat vind ik dus niet. 500 pk vind ik veel. Ik kan het me dus ook niet echt voorstellen dat het merendeel van de pk-fappers 500 pk weinig vindt. En dat zou het hele filmpje (en zijn statement) ontkrachten. Toch?

Comment

Dat ze zeggen dat 350pk te weinig is in zo'n fuel to noise converter zegt al voldoende.
          Dat je niet moet focussen op de motor (800pk) alleen ben ik het wel mee eens.
          Onderstel remmen en motor maken de rijervaring.
          Maar hoe heeft die meneer dat dan getest, heeft hij nog een ritje gemaakt dat niet gefilmd is, want dit is een beetje laf cruisen en af en toe, als de voorwielen 100% rechtuit kijken, een beetje op het gas gaan.
          Dat hele verhaal over die Toyo's 888.....laat dan eens zien hoe je ze op de grens rijdt ?
          Wat ik zie is de enkele bocht die hij wat harder neemt, dat heel die kar gaat schommelen en bewegen ?
          Dat vind ik :)
          De looks van de wagen, moest gelijk aan Men in Black denken :) Gaaf ding !
          يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Ha, die Gummers;

Leuke sleeper:

Het verhaal.
            Scherven brengen gelul.

Comment

Die nieuwe Camaro is stiekem toch wel érg gaaf, hoor!
              Past niet in m'n straat (te smal) en hier in NL waarschijnlijk duurder dan een russisch ei gemaakt van kryptonite maar nondeju wat een gave kar vindt ik dat.

https://www.youtube.com/watch?v=ESzK9eDAPTc
              All you need to remember is the number '70' .

Comment

Het interieur van die Malibu is erg mooi gedaan.
                8.2 met supercharger?

Comment

Ha, die Gummers;

Jay Leno in de 2016 Caddy CTS-V. Een ander kleurtje en dan blief ik die wel. Lijkt me ook wel wat voor die hypothekenschuivert....
                  Scherven brengen gelul.

Comment

Indrukwekkend om te zien hoeveel er veranderd is ten opzichte van de standaard CTS. Maar doe mij die ATS Coupe maar, met handbak.

Comment

Die CTS-V blijkt een serieus goeie auto te zijn. Zelfs in een Duits (!) blad als bijvoorbeeld de Autobild van december, komt de amerikaan zeer goed uit bus, vergeleken met de nieuwe M5 Competion. In een duits blad......!!
                      All you need to remember is the number '70' .

Comment

Holy shit...

Volume open, en geniet vooral van die Shelby flatplane-brul.

Comment

Mijn hemel zeg! Die GT350. De motor klimt in de toeren en ik denk steeds dat die man op moet schakelen. Maar nee, enkele seconden later zie je de toerenteller en dat kreng loopt 8000rpm! Deze motor wil gewoon toeren draaien en hoe meer toeren hoe sneller 'ie klimt en bozer 'ie klinkt! Zo hoort een motor in een sportwagen te zijn! Wat een fantastische verrassing zeg. Nu, heeft deze 'Stang wel een ordentelijke achteras?

Ik verhuis volgend jaar wel naar USA en koop 'em dan maar.

Comment

Die nw Mustang is sowieso een cool ding. Met boze motor helemaal natuurlijk.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                            Alfa Giulia 1300 (1966)
                            Mazda Miata (1990 Daily driver)
                            BMW 320Ci (van GF)

Comment

Klinkt geweldig.
                              Bij die moderne Camaro's moet ik altijd denken aan die Jalopnik-journalist die celstraf kreeg omdat ie tijdens een pers-dag te hard ging met zo'n snelle versie.
                              http://jalopnik.com/never-speed-in-v...-in-1613604053

Comment

@ Hugo: Vanaf dit model hebben ze af fabriek een onafhankelijke achteras, alhoewel je volgens mij wel weer een starre as kunt krijgen als je wilt dragracen. Zo hoort het inderdaad.

@ V4: En toen de nieuwe Camaro gepresenteerd werd, ging het ook niet helemaal naar wens: http://jalopnik.com/i-was-the-first-...evr-1705084839

Comment

En ik lees net dat de Shelby GT350 in feite dezelfde wagen is met meer opties waaronder een achterbank en airco máár zonder het mag magnifieke magnetic ride systeem en de ogenschijnlijk enorm dure carbon velgen. M.a.w., De GT350 it is, en dan het magnetic ride systeem er zelf maar op schroeven.

Nogmaals, die motor. 8000rpm flat plane V8 voor de gewone man. In een tijd van hybride bende, turbo charged M-modellen komt ford even met de twee meest begeerlijke, betaalbare, sportwagens op de markt zijnde de 'Stang en de Focus RS. Het is echt sinds jaaaaaaren dat ik weer enthousiast ben over een moderne auto. What a time to be alive!

Comment

De 350 is iets minder hardcore inderdaad, maar wel 14of 15k goedkoper. Goede deal lijkt me, dan maar geen carbonfibre velgen. Magnetische dempers zijn een fabrieksoptie, mocht je ze onmisbaar vinden. Doe mij maar zo'n diepblauw metallic exemplaar met witte strepen.

Comment

Gaaf ding die Mustang. En toch vind ik zo'n flat plane hoog toerig krijsende V8 niet bij een muscle car, of Mustang passen.

Comment

Ha, die Gummers;

Een Fairlane Thunderbolt lookalike van een vent die het echt snapt:

Scherven brengen gelul.

Comment

Fantastisch bouwpakket als trackdaytool čn, jawel, daily driver:

Comment

Leuk. Als zou een glimmend uiterlijk mooier geweest zijn.

Ondertussen is er leven in de sub. De telefoon kon het geluid niet aan.

8.2 met supercharger?

Comment

Geweldig wat een geluid !!

Comment

Dank je. Sinds vandaag zit de uitlaat eronder(eigen fabrikaat) met twee flowmasters. Alleen naar mijn mening naar niet geschikt voor een flinke trip. Als het niet lukt om twee dempers extra dempers te monteren neem ik oordopjes mee.

De adapter om twee Impco 425 mixers te kunnen monteren is onderweg. Ik verwacht dat de adapter op 350 euro komt met alle kosten erbij. Veel geld voor iets wat niet veel voorstelt. Er komt nog een gat in de motorkap om het te laten passen.

Last edited by Ar; 22-09-16, 18:38.
                                                8.2 met supercharger?

Comment

Prachtig!

Maar een paar dempertjes voor alle ritjes langer dan vijf minuten is geen slecht idee inderdaad.

Comment

Comment

Comment

Goed uitgevoerd. Mooi "clean" ook.
                                                        8.2 met supercharger?

Comment

Working...
                                                        X