Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jeep Cherokee TrackHawk

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Jeep Cherokee TrackHawk

Een kruising tussen een Hellcat SRT en een Jeep Cherokee. Een mid-size SUV met 707pk :)

I want one.
    Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Doug's video's zijn vooral interessant voor de quirks van interieurs.
    * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Uitvoerig gereden met een SRT8 en ik begrijp het gewoon niet zulke apparaten. Het stuurt niet fijn, het kan niks meer in het terrein op zulke banden.
      Veel liever de diesel variant en de besparing uitgeven aan een Viper of ander speeltje.

Comment

@Slibbe: Inderdaad, soms wel erg vergezocht, maar meestal grappig. Daarna zet ik ze vaak snel af.

@Oof: Ik ook niet. Doe hem mij maar samen met een handbak in een Challenger. Maar uiteindelijk zou ik denk ik liever een sportwagen als een Mustang GT350 hebben dan een Musclecar (Ponycar is het niet echt neer met >700 pk). Als ik in Amerika zou wonen waar ik de auto en bijbehorende dorst wel kon betalen. :) In de nieuwe Ram 1500 schijnt ie ook te komen, waarschijnlijk past het ding relatief makkelijk op de plek van een standaard Hemi.

Comment

Mid Size?? Ik heb veel in zo'n pakhuis gereden, want mijn stiefpa had de CRD versie toen ik bij hem op de zaak werkte. En dat is toch echt een joekel van een auto. Hij zou deze versie ook wel willen, maar net een rappe Cayenne gekocht. Wel de doelgroep dus...

Comment

Maar los daarvan, dit ding gaat in NL (hou je vast) 250.000,- kosten! Een kwart miljoen voor een Jeep met een interieur met zoveel plastic dat je niet eens in een Opel Corsa vindt....
            Giulia 1600 Super '65
            Abarth 595 Competizione '15

Comment

Working...
            X