Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessante 'docu' over Toyota, Supra en cousins.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Interessante 'docu' over Toyota, Supra en cousins.

* Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
    * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Volgens mij heb ik een nieuwe Supra nog nooit zien rijden. Je ziet ze echt nooit.
    8.2 met supercharger?

Comment

Hier rijdt een grijze en zo'n mooie witte rond.
      Maar wel zeldzame auto in NL nog.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

Ik zag pas twee trailers vol met van die dingen rijden. Ik geloof dat het er zes per trailer waren. Ze zien er wel indrukwekkend uit, met nadruk op 'druk'.

Vind ik ze mooi? Het ontwerp komt maar moeilijk tot rust op mijn netvlies. Dus nee.

Comment

Meerdere Supra's in het wild tegengekomen, ik kan het ontwerp wel waarderen. Het is in mijn ogen nog best retro ook! Alleen dan wat scherper wat bij de tijdsgeest van nu past.

Comment

Wel een beetje rare statement in die video. Een M2CS is iets van 140K, een Supra nog geen 65K.
            ------------------------------------------------
            We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnL Bekijk bericht
              Wel een beetje rare statement in die video. Een M2CS is iets van 140K, een Supra nog geen 65K.
              In de VS is het 55k vs 84k, dat verschil maak je qua afschrijving ook nog wel goed.

Comment

Die Supra is prima, maar doe mij toch maar een M2 of M2 cs idd. Mag ook gebruikt zijn.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                Alfa Giulia 1300 (1966)
                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                BMW 320Ci (van GF)

Comment

Working...
                X