Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Mazda3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe Mazda3

Tux aka MartijnL?

Mooie auto maar wel meer van hetzelfde. Het was al een mooie auto (de sedan iig), dus daar veranderd niks aan.
    All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Hehe, morgen krijg ik de sleutel van de nieuwe 308SW dus voor mij niet :-D

Hij ziet er overigens niet beroerd uit. Beetje te heet gewassen Mazda6 en dat vind ik geen lelijke auto.

(voor de zekerheid: Tux != MartijnL, de eerste werkt nog wel bij dat bedrijf in Vianen voor zover ik weet)
    ------------------------------------------------
    We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Ha, die Panda;

Nette facelift; gebeurt niet vaak dat ik een auto ná een makeover mooier vind dan ervoor, maar dit is zeker zo'n uitzondering. Mazda is goed bezig de laatste tijd.
      Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnL Bekijk bericht
        Hehe, morgen krijg ik de sleutel van de nieuwe 308SW dus voor mij niet :-D

Hij ziet er overigens niet beroerd uit. Beetje te heet gewassen Mazda6 en dat vind ik geen lelijke auto.

(voor de zekerheid: Tux != MartijnL, de eerste werkt nog wel bij dat bedrijf in Vianen voor zover ik weet)
        Eeeiew, zoals mijn zoon zou zeggen. En dan doel ik niet op die Mazda, die best goed smoelt op een soort van anonieme manier. Nee, ik bedoel een 308 SW, yagh, pft, tuf, wat een lelijke auto is dat. Sorry Martijn, kan jij niks aan doen en ik hoop dat je er veel plezier aan hebt, maar wat is Peus de weg kwijt zeg qua design.

Groet
        GJ

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk bericht
          Eeeiew, zoals mijn zoon zou zeggen. En dan doel ik niet op die Mazda, die best goed smoelt op een soort van anonieme manier. Nee, ik bedoel een 308 SW, yagh, pft, tuf, wat een lelijke auto is dat. Sorry Martijn, kan jij niks aan doen en ik hoop dat je er veel plezier aan hebt, maar wat is Peus de weg kwijt zeg qua design.

Groet
          GJ
          Hehe, geen punt. Gelukkig is de binnenkant beter dan de buitenkant en rijd 'ie ook nog lekker (vind ik dan). Toen we naar de Mazda6 aan het kijken waren wist ik overigens niet dat deze Mazda3 eraan zat te komen.
          ------------------------------------------------
          We have normality. I repeat, we have normality. Anything you still can't cope with is therefore your own problem.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MartijnL Bekijk bericht
            (voor de zekerheid: Tux != MartijnL, de eerste werkt nog wel bij dat bedrijf in Vianen voor zover ik weet)[/SIZE]
            Oh ja shit haal jullie door elkaar, sorry Arjan & Martijn.
            All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

Net als bij de Renault Mégane kunnen we een kleine gewichtsreductie verwachten
              Rofl. Lekkere stukjesschijver. Mazda is zijn hele lijn aan het afslanken, en lang voordat Renault daarmee begonnen was (is Renault daar überhaupt mee begonnen, de laguna3 is nog gewoon dikker dan de laguna2). Maar blijkbaar weet de stukjesschijver dat dus niet.
              When men were men

Comment

Testrecensie van de Mazda3 sedan:

Net als de huidige Mazda3 sedan erg mooi.

Comment

En hier is dan de Mazda3 hatchback:

Comment

ik sprak laatst iemand die met de 3 had gereden en het een veel beter sturende auto vond dan zijn Leon 1.9 TDI.
                    Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Ziet er wel cool uit. Laat mijn huidige werkgever nu net een dealtje hebben met de lokale Mazdarati boer ;)

Niks geen lutser lease polls :p
                      * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                      * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎