You are bidding on a BRAND NEW Black and Gold 1980 DATSUN 280ZX, 10th Anniversary Special Edition, Number 2,925 out of 3,000 Produced. We are the original dealer and this exceptionaly rare car is the lowest mileage 1980 280ZX in the world with 49 original miles. It has never been titled and never been registered, we have the Original MSO so you will be the very first owner of this car.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Black and Gold 1980 DATSUN 280ZX
Collapse
X
-
Tja wel geinig, maar echt een bijzondere auto is het niet vind ik.
Dit is echt zo'n tussenmodel, niet meer die mooie pure lijnen van de 1e 240Z's en ook niet echt modern en heel erg snel.
Zonde dat er niet mee is gereden sinds nieuw. Je moet nu eerst de hele auto nakijken en voor de helft vervangen.
Je kunt beter eentje kopen met weinig km's maar die wel heeft gereden.
Ferrari 308 GTB QV (1983)
Alfa Giulia 1300 (1966)
Mazda Miata (1990 Daily driver)
BMW 320Ci (van GF)
-
-
Ha, die Gummers;
Thanks, but no thanks. Dan maar liever een 240Z met een historie. Datsun was naar mijn smaak met de ZX het oorspronkelijke Z-pad aardig kwijt geraakt.
Ik bedoel; kijk eens naar dat dashboard; als iemand je vertelt dat het uit een 80's Nissan Patrol komt geloof je dat toch ook? Wel weer mooi dat het
motorblok zó in een 240Z past. Triootje webers d'r op, nokkenasje, Janspeed uitlaat....
;-)Scherven brengen gelul.
Comment
-
-
Ha die Hans, de 280 ZX Turbo was wel m'n eerste auto die de teller uitliep ( en dan niet de Amerikaanse teller he.. ;-) ), dankzij wat ingrepen onder de motorkap....
K*t, ik word oud..... :-) ( 1987, da's 21 jaar geleden)Veritatis simplex oratio est
Comment
-
-
Zie ik sporen van spuitwerk onder de kap? (op de vloeistofreservoirs rechts en links).
Fijn een auto die al die tijd heeft stilgestaan. Banden scheuren uit wanneer ze warm zijn geworden en binnen 500 km moet je alle rubberen componenten vervangen....Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk berichtZie ik sporen van spuitwerk onder de kap? (op de vloeistofreservoirs rechts en links).
....Veritatis simplex oratio est
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toon van Driel Bekijk berichtHmm best gaaf... Maar $37k? Wel ERG veel, zeker als je in ogenschouw neemt hoeveel je moet vervangen idd...
En over uit de teller lopen; staat daar nou serieus max 140km/h op de teller? WTF?Veritatis simplex oratio est
Comment
-
-
Als het een japspec is, regelt de electronica dat je niet harder kan dan 180.Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven Bekijk berichtAls het een japspec is, regelt de electronica dat je niet harder kan dan 180.
Tegenwoordig wel ja, in de jaren 70/80 niet.... ;-)
Toen was een teller tot 80 mph/ 140 km/h genoeg voor de beheersing van de rechtervoet.Veritatis simplex oratio est
Comment
-
-
Tegenwoordig niet meer, ligt nu hoger.
Weet niet wanneer ze die 180 p'cies hebben ingevoerd trouwens.Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Comment
-
Comment