Jammer dat er niet gewoon een onboard filmpje is van het rondje zelf. Nu zijn het clipjes van een (hard) rijdende subaru (sommige zie je twee keer). Soms in verkeer, soms alleen (maar of dat nu van het rondje is?).
Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
indrukwekkend inderdaad, maar wel eens met Steven. Je kunt zo het enorme vermogen niet terugzien, het zou nu net zo goed een 400 pk Sub kunnen zijn. Je ziet bijna geen vergelijk met andere auto's of hoe hard hij rond gaat / accelereert.
je kunt het vermogen niet zien
ehm ik weet niet hoor
maar ik kijk qua performance gewoon 20jaar terug in de tijd van de 6R4-en en RS200 gebakjes qua performance.....................
Megavermogen als je zo hard de hoek omgaat
Red je niet met 400pk bij lange na niet
E
dit gaat idd harder dan 400pk, dat zie je. ramme met die handel. leuk:)
"Aerodynamics are for people who cannot build engines"-Enzo Ferrari
Mattheüs 7:3-5
"I believe most things can be said in a few lines."-Enzo Ferrari
"One must keep working continuously; otherwise, one thinks of death."-Enzo Ferrari
"The mark of a great car is one whose overall competence exceeds what you should expect from its individual components and the 1M does just that"-Chris Harris
"Aerodynamics are for people who cannot build engines"-Enzo Ferrari
Mattheüs 7:3-5
"I believe most things can be said in a few lines."-Enzo Ferrari
"One must keep working continuously; otherwise, one thinks of death."-Enzo Ferrari
"The mark of a great car is one whose overall competence exceeds what you should expect from its individual components and the 1M does just that"-Chris Harris
eens met RH, ook al is hij niet helemaal serieus :) Blijft voor mij een droomkar zo'n autodelta, en zou die [knuppel in hh] liever hebben dan zo'n 900 pk kamikaze blik. [/kihh]
dat jullie 4wd burnouts powerout de bochtuit niet herkennen daar kan ik niets aan doen he
kijk eens hoe die evo voorbij gestoken werd, alsof de evo achteruit rijdt
maar goed
die GTA lijkt idd net zo snel als die tupperware zilveren wrx die op zijn beurt nog niet 10% zo snel lijkt als de 900pk/1160kg wegende 2008 UK timeattack winnaar
dat jullie 4wd burnouts powerout de bochtuit niet herkennen daar kan ik niets aan doen he
Was binnen 5 sec al duidelijk inderdaad. Duidelijk te zien hoe die puur op bruut vermogen die auto de bocht uit katapulteert zo ongeveer. Dan kan alleen maar met heel veel power.
Indrukwekkend vermogen. Ik vraag mij wel af of je met 700pk en nettere lijnen niet sneller kan zijn.
???
doh, tuurlijk ben je dan (veel en veel) sneller met die 700pk en nettere lijnen. Wat is je punt dan?
Dit was showing off driftwerk, mooi, maar niet snél als in snél met nette lijnen....
Of bedoel je de eerste Subaru. Dan nog: beetje showing off en ramme en auf die Dauer hilft nur Power. Vooral rechte stukken en bocht uit:Power.
"Aerodynamics are for people who cannot build engines"-Enzo Ferrari
Mattheüs 7:3-5
"I believe most things can be said in a few lines."-Enzo Ferrari
"One must keep working continuously; otherwise, one thinks of death."-Enzo Ferrari
"The mark of a great car is one whose overall competence exceeds what you should expect from its individual components and the 1M does just that"-Chris Harris
heb je wel goed gekeken hoe hij zijn bochten neemt
:-)
ff oefenen haha
E
Yep en die paar bochten worden dan twee keer herhaald. Knap, mooi sturen en het ziet er goed uit. Maar het is dus niet een vol rondje maar een verzameling clipjes (van minstens 3 rondjes). En inhalen van een evo zegt weinig, je kunt niet beoordelen of die aan het stampen is of niet.
Het echte time attack rondje heb je de baan voor jezelf toch? Ik had het gaaf gevonden om die te zien, bij voorkeur onboard.
Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
ja hij is een lul zijn wagen stelt niets voor
jammer dat zo iemand de UK time attack wint................
WTF wat een vreemde reacties hier
zit ik soms op de plattelandsvrouwenverenigingschatsite ofzo ?
dit is toch gewoon gaaf, pure porno op wielen, stelletje azijnzeikers....................
RH, het ging mij om het eerste filmpje. Ik dacht tijdens het kijken aan wat je mee moet nemen om zo'n auto te kunnen verslaan bij een Time Attack en zag aan het einde van het filmpje dat een eerste plaats met zoveel vermogen niet gegarandeerd is.
Soms lijkt het vermogen namelijk zelfs teveel te zijn.
Enthousiast worden van 80voudig verstelbare rugleuningen, aaibare dashboards, kofferruimte, het-weten-waarvoor-elk-knopje-op-het-dashboard-dient, 'sta ik er een beetje chique bij in de rij' en dat soort dingen, vind ik prima, maar word dan idd hier ook een beetje enthousiaster van wat ram/drift/wielspin/racewerk graag...
:)
"Aerodynamics are for people who cannot build engines"-Enzo Ferrari
Mattheüs 7:3-5
"I believe most things can be said in a few lines."-Enzo Ferrari
"One must keep working continuously; otherwise, one thinks of death."-Enzo Ferrari
"The mark of a great car is one whose overall competence exceeds what you should expect from its individual components and the 1M does just that"-Chris Harris
Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter
Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
80voudig verstelbare rugleuningen, aaibare dashboards, kofferruimte, het-weten-waarvoor-elk-knopje-op-het-dashboard-dient, 'sta ik er een beetje chique bij in de rij'
van de centen van nieuwe achterlichtunits heb ik 2 sets Pilots Sport 2 19" achterbanden.
Daar word IK weer enthousiast van.
"Aerodynamics are for people who cannot build engines"-Enzo Ferrari
Mattheüs 7:3-5
"I believe most things can be said in a few lines."-Enzo Ferrari
"One must keep working continuously; otherwise, one thinks of death."-Enzo Ferrari
"The mark of a great car is one whose overall competence exceeds what you should expect from its individual components and the 1M does just that"-Chris Harris
Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein
As seen on MTVs Rob Dyrdeks Fantasy Factory, Gymkhana 2.1 takes the epic cinematography and driving from DC Co-Founder and Rally Team Member Ken Block that y...
Comment