Analoog aan het draadje van Scudetto over de 968 , vraag ik me wel eens af of het laatste model Celica een handige keuze is om als dagelijkse auto te rijden. Het is natuurlijk geen Aygo qua kosten, maar tis wel een Toyota. In m'n ogen lijken het robuuste en redelijk onderhoudsvrije auto's.
Wie heeft er ervaring met dit model Celica, zijn er belangrijke verschillen tussen de fase 1 (1999-2002) en fase 2 (2002-2005) en moet je als het effe kan de 192 pk T-Sport hebben of is de 143 pk uitvoering ook al heel aardig?
Dat er geen ligfiets in past en dat het niet de ultieme wagen is om mee door het bos en over drempels te crossen, had ik zelf ook al bedacht.
Wie heeft er ervaring met dit model Celica, zijn er belangrijke verschillen tussen de fase 1 (1999-2002) en fase 2 (2002-2005) en moet je als het effe kan de 192 pk T-Sport hebben of is de 143 pk uitvoering ook al heel aardig?
Dat er geen ligfiets in past en dat het niet de ultieme wagen is om mee door het bos en over drempels te crossen, had ik zelf ook al bedacht.
Comment