En nog zo'n draadje:
Analoog aan het andere (Toyota) draadje van mij over de Celica last edition(s) vraag ik me wel eens af of de eerste IS 200 een handige keuze is om als dagelijkse auto te rijden. Het is natuurlijk geen Aygo qua kosten, maar tis wel een Toyota. In m'n ogen lijken het robuuste en redelijk onderhoudsvrije auto's.
Ik heb zowel in Nederland als op de Ring mogen passagieren met verschillende uitvoeringen van deze wagen. Qua onderstel en remmen heb ik geen twijfels.
Bovengemiddeld en mits in goede staat meer dan adequaat voor wat ik er in eerste instantie mee zou doen.
Qua motor, jammer dat de latere grotere motoren in Nederland niet met handbak geleverd zijn. Het onderstel kan zoveel meer aan.
Wat zijn de pitfalls van een ondertussen niet meer hagelnieuwe Lexus IS 200?
Analoog aan het andere (Toyota) draadje van mij over de Celica last edition(s) vraag ik me wel eens af of de eerste IS 200 een handige keuze is om als dagelijkse auto te rijden. Het is natuurlijk geen Aygo qua kosten, maar tis wel een Toyota. In m'n ogen lijken het robuuste en redelijk onderhoudsvrije auto's.
Ik heb zowel in Nederland als op de Ring mogen passagieren met verschillende uitvoeringen van deze wagen. Qua onderstel en remmen heb ik geen twijfels.
Bovengemiddeld en mits in goede staat meer dan adequaat voor wat ik er in eerste instantie mee zou doen.
Qua motor, jammer dat de latere grotere motoren in Nederland niet met handbak geleverd zijn. Het onderstel kan zoveel meer aan.
Wat zijn de pitfalls van een ondertussen niet meer hagelnieuwe Lexus IS 200?
Comment