Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Mazda3 MPS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe Mazda3 MPS

Hmmm, toch van de zomer eens kijken wat ik in kas heb :-)
    http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=10880

Een snelle 5-deurs!

Alhoewel deze natuurlijk ook een optie is :-)
    http://www.autointernationaal.nl/art...hp?id=9676&n=2
    All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Had de vorige MPS niet last van een wat minder bekwaam onderstel?

Met 260PK wil 't hok iig stevig voorruit. Sterker: ik meen me te herinneren dat 't geval in tussensprints sneller was dan een ferrari 355.
    All you need to remember is the number '70' .

Comment

Ik heb nog een oude rij-impressie liggen van de huidige M3 MPS.
      Zal ik even online gooien vanavond.

Erg snel ding, onopvallend, zuipt erg veel en boven de 240km/u maakt hij een raar zoemend/zingend geluid. Misschien de ruitenwissers.
      Wel een fijne auto.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

De nieuwe wordt iig 12% zuiniger :-)
        All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

over wolf in schaapskleren gesproken.
          NOG leuker is dan natuurlijk met een NOG snellere wagen (Cupra VDV ofzo) meneer de onopvallende wolf alsnog een pak slaag te geven
          Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Dat weet ik niet hoor. Ik hou ook niet zo van die schreeuwerige Seats. :-)
            Reed dit weekend een nw Leon bij mij door de straat in 3 kleuren met oranje wielen etc etc. Echt sjonnie. :-)

p.s. Ik ben ook niet zo'n Mazda-fan hoor. Hij reed alleen wel beter dan ik had verwacht.

Alfa Giulia 1300 (1966)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

was dat soms een zwarte Seat Leon? Met striping er overheen?
              Dat was de demo auto van een van de Seat-dealers die het NIET begrepen heeft, itt Van der Velden.
              Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
                boven de 240km/u maakt hij een raar zoemend/zingend geluid.

Goh, zou dat nu het Zoom-Zoom van Mazda zijn ?????
                Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ExTaxi Bekijk bericht
                  was dat soms een zwarte Seat Leon? Met striping er overheen?
                  Dat was de demo auto van een van de Seat-dealers die het NIET begrepen heeft, itt Van der Velden.
                  Dat zou kunnen. Er zat teveel verf/folie op en echt 100% sjonnie.

Alfa Giulia 1300 (1966)
                  BMW 320Ci (van GF)

Comment

Hier de Gummen-classic impressie van de Mazda 3 MPS.
                    Filmpjes komen nog online.

http://www.gummen.org/forum/showthread.php?t=2139

Alfa Giulia 1300 (1966)
                    BMW 320Ci (van GF)

Comment

Nieuwe Mazda3 MPS is nu al goedgekeurd door de Pandaberin. Vijfdeurs hatchback, groot pluspunt, want de meeste snelle hatches die tegenwoordig uitkomen zijn 3-deurs.
                      Volgens Autoweek komt de Mazda3 MPS na de zomer, nog even sparen dus.

Nieuwe Mazda3 is so wie so een enorm mooie auto.

Comment

http://www.autointernationaal.nl/art...p?id=10044&n=2

Comment

hmja ja ja.. Ik weet het niet. De specs zijn goed. Super eigenlijk zelfs, maar toch staat me iets tegen aan de auto.

Het merk misschien, of het uiterlijk. Het dashboard misschien. Ik krijg een beetje net-niet gevoel bij de 3MPS.. Misschien wel totaal onterecht, dus we gaan binnenkort maar eens een mazda showroom opzoeken.
                          Forza!

Comment

Working...
                          X