Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aaargh mijn ogen 2!

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Brahma Bekijk bericht
    Als er zoveel roosters op zitten wil ik wel dat ze echt zijn en dat ze nodig zijn om de lucht aan te zuigen voor een miljoenmiljard liter brandstof slurpende boze motor.
    Precies Brahma, je had het niet beter kunnen schrijven
    "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
    BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Dat had ik best gekund hoor, dit was maar de eerste de beste hersenscheet die er opborrelde... ;-)

Comment

Durf niet eens een foto te posten. https://www.autoweek.nl/nieuws/nu-of...timate-luxury/

Comment

Lol! Wordt helemaal de shit in China en Dubai natuurijk. Wat een gedrocht!
          Volvo V70 --- Lexus IS300h
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Wouw gewoon nog een heel stuk erger dan een Bentayga!

Comment

Wansmaak is ook smaak....

Comment

wtf man..
                Zelfs al verdienen ze er veel geld mee, dit wil je toch gewoon niet bouwen?

Ferrari 308 GTB QV (1983)
                Alfa Giulia 1300 (1966)
                Mazda Miata (1990 Daily driver)
                BMW 320Ci (van GF)

Comment

Zeker de RR Cullinan nog niet gezien ?

Comment

Die RR is nog lelijker dan die Maybach wat mij betreft. Enige SuperSUV die er een beetje fatsoenlijk uitziet is denk ik de Urus. Als je dan toch zo nodig moet. Omdat je ook wel eens persoonlijk je afgelegen olievelden wil inspecteren of zo. En ik zou de Lambo logo's vervangen voor die van een Seat, gewoon omdat het kan.

Comment

WTF. Ik had gedacht/gehoopt dat die enorme nieren van de conceptcars wel zouden sneuvelen, maar niet dus. Neije Beamert, klikken op eigen risico. Blauw hemeltje is dan wel weer grappig voor de variatie.
                      Clearly, BMW thought that our current crop of crossovers and SUVs were not large enough, so it made the 2019 X7 goddamn massive. This is it. Meet it. See it. Internalize it.

Comment

Godskanonne wat een orgel!
                        Volvo V70 --- Lexus IS300h
                        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                        "Jasper val dood." - RH

Comment

Flinke tralies in die cel !!
                          "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                          BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

*Puke

Comment

En het treurige is, dat we er aan gewend raken. Toen de eerste Audi Q7 uitkwam, zei iedereen dat er weer een fatsoensgrens overschreden was. En nu valt hij niemand meer op...

Q7.jpg
                              VolvoXC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017)

Comment

Net toen je dacht dat BMW net lelijker kon met die oversized nieren op de nieuwe X5/X7, komen ze met een achtersteven op de 8-serie die nog meer overbodige lijntjes heeft dan een Toyota C-HR. Mijn god man, alles dat onder de achterlichten zit lijkt toch alsof ze daar gewoon 2 of 3 verschillende designs op hebben toegepast. Paupers zullen het vast prachtig vinden, dus over een jaartje of 15 zullen we hem wel weer in bepaalde kansenwijken tegen gaan komen.

Last edited by Veloce; 28-11-18, 19:40.
                                Giulia 1600 Super '65
                                Abarth 595 Competizione '15

Comment

Working...
                                X