Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aaargh mijn ogen 2!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Veloce Bekijk bericht
    Echt...WTF is dat zwarte ding op de flanken/deuren??
    Tegen meerprijs is hij vast ook zonder dat zwarte ding en zonder dat spoilertje te krijgen :-)
    Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)

Comment

• BMW heeft een traditie op dat vlak. Eigenlijk wel handig bekeken. Dan kan de koper op de tennisclub vertellen dat hij hem zonder die rare strepen heeft besteld. Discreet als hij is...

e30-alpina.jpg
      Volvo XC70 D5 Geartronic (2012) - Ford Kuga 2.0 TdCi (2015) - Suzuki Jimny (2017) - Jeep Wrangler 2.8 CRD (2018)

Comment

• Ja, OK, maar dat is een Alpina. Die bestel je niet als je een sleeper zoekt, lijkt me.

Wat we nu bij BMW zien is af-fabriek wansmaak waar je voorheen vele duizenden euro's voor kwijt was bij aftermarket tuners op tochtige Duitse industrietereinen. :)
        Mini Cooper Clubman
        "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
        "Jasper val dood." - RH

Comment

• Jawel hoor, veel Alpina's werden zonder opsmuk besteld. Die vielen dus niet op :-) Ik vermoed dat dat met zo'n 2-serie M ook gebeurt. Vandaar mijn vergelijking.

Comment

• Als je een onopvallende 2-serie wilt, ga je geen m-pakket aanvinken natuurlijk
            privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Working...
            X