Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Legacy 20 jaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Legacy 20 jaar

http://www.autointernationaal.nl/art...p?id=11169&n=1

Bovendien is de Outback 2.5i Exclusive in prijs verlaagd en bij de Legacy krijg je 2000 euro gratis accessoires.

Een zwarte Outback voor 33 mille... Hmmm...
    En die 2.5i motor is veel lekkerder dan de 2.0R koffiemolen die ik destijds in mijn Legacy had.
    Standaard bixenon en verstelbaar stuur, aux-in. Klinkt alsof de meeste bezwaren die ik tegen de Legacy had verholpen zijn.

Outback is een wat hoger model, wat prettig is bij het monteren van kinderen.

Misschien toch een Outback overwegen?
    All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Het smoelt best ok, zeker in het zwart. Het interieur is verschrikkelijk, maar voor dat geld, en met dat blok. Waarom niet?
    Forza!

Comment

Interieur vond ik wel ok. Enige is dat ze de bekleding van de Outback veranderd hadden en niet ten goede. Maar goed, daar ben je ook vanaf met dat 20year pakket.
      All rights reserved. Permission granted to partially copy posts for quoting. Generic remarks do not necessarily apply to specific individuals. Smileys do apply even when not explicitly stated. In case of doubt consider the offending text a joke. A lack of understanding on your side does not constitute a lack of humor on my side. If you still feel offended, HTFU and get a life.

Comment

stoelen weet ik eerlijk gezegd niet, die kunnen prima zijn. Ik doelde meer op het ontwerp en materiaal gebruik van het dashboard.

Het verzamelwoord is 'japans' denk ik. Waarschijnlijk gaat het ook nooit stuk. :)
        Forza!

Comment

Panda uit hoeveel wagens bestaat nou die Shortlist van jou inmiddels? :-)
          2 x ouwe premium meuk
          BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
          Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

en wat betekent "bij het monteren van kinderen"?
            ---------------------------
            Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
              Panda uit hoeveel wagens bestaat nou die Shortlist van jou inmiddels? :-)
              Zie VIP-box. Ik sta altijd open voor nieuwe ideeen :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfisto Bekijk bericht
                en wat betekent "bij het monteren van kinderen"?
                In stoeltje wrikken en vastzetten.

Comment

Wij hadden vroeguh (dus 20 jaar geleden) het eerste model legacy. Cool ding. AWD, Boxer motor en bizzar knikje bij de ramen.

(maar dan in blauw)

Comment

Wij hebben een Legacy 20R Touring van 2006 ingeruild. 'k Ben toch wel onder de indruk van die auto. Is dan misschien wel niet een nekkendraaier, maar lilluk is ie beslist niet. In deze kleur, donkerblauw, vind ik het een hele mooie bak. Hij valt bijna op van onopvallendheid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ton van S Bekijk bericht
                      Wij hebben een Legacy 20R Touring van 2006 ingeruild. 'k Ben toch wel onder de indruk van die auto. Is dan misschien wel niet een nekkendraaier, maar lilluk is ie beslist niet. In deze kleur, donkerblauw, vind ik het een hele mooie bak. Hij valt bijna op van onopvallendheid.
                      Tja, als je dit mooi vind kan ik me voorstellen dat je van een A5SB niet echt gecharmeerd bent:-)
                      2 x ouwe premium meuk
                      BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                      Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                        Tja, als je dit mooi vind kan ik me voorstellen dat je van een A5SB niet echt gecharmeerd bent:-)

Mwoah,

http://www.autoscout24.nl/cust/detai...&priceto=&zip=

Comment

Een subaru is in mijn mening nooit een miskoop... Degelijk spul en niet kapot te krijgen (kan de Duitse Gründlichkeit nog een puntje aan zuigen). Jammerlijk zijn er een boel mensen alleen fan zijn van de impreza en de rest al snel afschrijven als senioren caravan trekkers :-)
                          DiGa (Sport)Fotografie

Dirk G. Ganzinga
                          http://www.digafoto.nl

Comment

Subaru's ook nog eens enorm veilig:
                            http://www.autointernationaal.nl/art...p?id=13460&n=7

Onlangs bracht het Amerikaanse Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) naar buiten dat Subaru het enige automerk is, dat voor alle modellen waarmee aan de jongste reeks botsproeven werd deelgenomen, een 2010 Top Safety Pick Award heeft ontvangen. Dit is in de historie van het IIHS-testprogramma nog nooit voorgekomen.

Comment

Mooi, goed nieuws!

* ga nog harder rijden in mijn Impreza*

:-)
                              "Don't play what's there, play what's not there." - Miles Davis
                              BMW 2002 Tii 1972; Mazda MX5 1.8 NB 1998; Ford Focus 1.6 Futura 2004

Comment

Ken Block @ PC Pa?

Comment

Working...
                                X