Ik ben in de markt (binennkort) voor een nieuwe zakenlijke cruisert, dwz een nieuwe als in een andere. Rijd nu alweer een tijdje onder km vergoeding in de WRX, best leuk maar de lol gaat er snel af en ik kan geen grote sleutelacties uithalen want hij moet gewoon rijden, ik verdien er mn brood mee zegmaar en dat moet stoppen want er moet mee gerost kunnen worden zonder steeds dat stemmetje in mn achterhoofd te hebben.
Dus mijn oog viel eerst op grote Audi's met veel trappelende paarden en Volvo XC90's met 8cyl in het vooronder, echter op een gegeven moment zag ik ergens een legacy ui 2005, de 3.0R............met de H6 motor erin.
Het subaru hart bonsde in mijn keel, wat een beauty
Je hebt schijnbaar de 30.R en de 3.0R specB.
Wie kent de verschillen ?
Dan de bak, de automaat is dat wat ?
En de 6bak lijkt op de Sti 6bak, klopt dit ?
Zijn er nog valkuilen ?
Plan is om de Legacy 3.0R (al dan niet specB) op LPG te laten rijden. Dat gaat zonder rare fratsen met klepsmering of vsi systemen, gewoon volgens de lpi methode via een slave ecu in het spruitstuk injecteren, makkelijker erbij kunnen dan bij een boxer bestaat niet :-)
Ben benieuwd of hier Legacy kennis is..........
E
Dus mijn oog viel eerst op grote Audi's met veel trappelende paarden en Volvo XC90's met 8cyl in het vooronder, echter op een gegeven moment zag ik ergens een legacy ui 2005, de 3.0R............met de H6 motor erin.
Het subaru hart bonsde in mijn keel, wat een beauty
Je hebt schijnbaar de 30.R en de 3.0R specB.
Wie kent de verschillen ?
Dan de bak, de automaat is dat wat ?
En de 6bak lijkt op de Sti 6bak, klopt dit ?
Zijn er nog valkuilen ?
Plan is om de Legacy 3.0R (al dan niet specB) op LPG te laten rijden. Dat gaat zonder rare fratsen met klepsmering of vsi systemen, gewoon volgens de lpi methode via een slave ecu in het spruitstuk injecteren, makkelijker erbij kunnen dan bij een boxer bestaat niet :-)
Ben benieuwd of hier Legacy kennis is..........
E
Comment