Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik moet iets bekennen.....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ik moet iets bekennen.....

Vind de nieuwe Prius, wit met 17" velgen en zonnecolectoren dak best wel eh...eh....cool.

Grote iPod op wielen :-)

Ben ik nou gebanned voor het leven?

:-)

Nee hoor, ik koop wel een A8 of XJ om je milieuhok te compenseren...
    Veritatis simplex oratio est

Comment

Kom je nou eens een bakkie halen i.p.v 24/7 op Gummen te zitten?

Enne....what about the new Mercedes Hybride 400S?

Niks voor jou?

Comment

Nee, koop de badges wel en plak die op de voorschermen... ;-)

Denk dinsdag. ( op vraag 1)

Comment

Ik vind de civic hybrid in wit ook wel kunnen. Maar dat kan er mee te maken hebben dat ie dan wel erg op de civic type R in japan lijkt.

Nog steeds onbegrijpelijk dat honda die niet levert in NL.
          I.p.v. die suffe civic die wij hebben. Terwijl de betere gewoon ook in het rek ligt.....
          Ooh en die prius blijf ik ruk vinden ook in het wit. ;-)
          http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

Ik dacht dat je wilde bekennen dat je gay was. Of geconverteerd naar Jehova's Getuigen. Of stiekem van linedance houdt.

Had je allemaal beter kunnen doen dan dit te zeggen.
            Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Inderdaad Paco; Dat wilde ik ook bekennen maar ik dacht dat je dat al helemaal niet zou trekken. Dus doe ik het stukje bij beetje....

Comment

Dus je bent een latent homosexuele lindedancende Jehova's getuige.

Oh, da's niet erg, ik dacht je van het Oude Volk was.....

Comment

Ook....ook....

Comment

Net even wezen kijken. Veel te klein.

Comment

Gewoon wachten op de Prius Plus (met een gillende V8 die loopt op gemalen dolfijn).

Ik denk trouwens dat het komt door de kleur? Witte auto's laten de belijning van een auto wat leuker naar voren komen....zelfs een Prius
                      All you need to remember is the number '70' .

Comment

Er is sprake van een grote MPV Hybride.... Dat zijn nou de auto's die ze moeten aanpakken. Zitten mensen in die 90% leeg rijden en dan vaak nog kleine stukkjes (kijkt naar buiten en ziet een Grand Voyager AWD 3.3V6 staan....)

Comment

Ik vind een Prius niet extreem lelijk; er moet wel een fatsoenlijke motor in, en dat is nou net niet leverbaar terwijl Toyota zat in de schappen heeft liggen...
                          * Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
                          * Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.

Comment

de oude s8 heeft ook zonnecollectoren op het dak ;-)
                            welliswaar voor de airco als de auto stilstaat .. maar toch ;-)
                            "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                            "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                            "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                            "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CWATR Bekijk bericht
                              Prius Plus (met een gillende V8 die loopt op gemalen dolfijn).

LOL, geniaal :) De prius voor de NIET politiek correcte klant.

Comment

Ik ga a.s. donderdag proefrijden, wordt mijn vuurdoop in een hybride. Ben toch wel benieuwd eigenlijk. Oh, en als ik er een bestel dan neem ik er natuurlijk wel die optionele bekleding van nerstenbond erbij.

Comment

Pas wel op bij instappen met rubberen zolen, dan kun je een schok krijgen als je 't stuur aanraakt.

Comment

Bij West Coast Customs hadden ze Prius beplakt en er witte 20" ondergedaan. Auto was veel te laag geworden.... Maar op zichzelf zijn witte velgen wel heel stoer op een Hybride.

Comment

Prius Powerrrrr
                                      Iedereen heeft recht op mijn mening!

Comment

Buurman heeft hem mee. Vandaag even stuk mee gereden (dus niet mee gereden maar....meeeee gereden....).

Blijft gewoon ruk rijden. Slechter dan een 25 jaar oude 528i A. Dat is gewoon het hele probleem. Het rijdt niet lekker.

Inpakeren? Wat een lachertje is dat. Ik parkeer beter, sneller en in kleinere ruimtes in. Dit was een parkeer plaats van 7, 8 meter. En nog stond ie met 1 wiel net op de stoep.....

Gatgets waren wel gaaf. Helemaal in deze prijsklasse. Maar vering, demping etc....was niks.

Comment

Joh, dat had ik nou echt niet verwacht, Kleintje :-)
                                          2 x ouwe premium meuk
                                          BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
                                          Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

hehehehehhe

Comment

Goed om te horen dat het gewoon nogsteeds rukdingen zijn....
                                              Klant van me was een van de eerste een aantal jaar geleden die zn Mercedes E achter het hek parkeerde en de Pruis kocht voor woon-werk.

Na precies twee weken heeft ie dat ding zo weer terug aan de Toyota dealer gegeven. Vond het echt helemaal niks.
                                              BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

Wat een ontzettend lelijk hok is dat toch.
                                                Maarruh, met zo'n zwaar open dak + zonnencollectoren mag je geen 17" monteren af fabriek want dat trekt die batterij al niet meer volgens de makers. ;)

Vreselijk ding..

Comment

Na precies twee weken heeft ie dat ding zo weer terug aan de Toyota dealer gegeven. Vond het echt helemaal niks.
                                                  En toen heb je die klant geadviseerd om volgende keer even een proefrit te maken? :-)

Comment

Had ie wel gedaan. Vond de gadgets erg grappig en de kostenbesparing ook. Maar zodra ie 100km achter elkaar gereden had was ie m zat. Zat niet, gadgets gingen erg snel vervelen, prestaties gingen irriteren, verbruik kan niet eens in de buurt van hetgeen opgegeven werd.

Ken nog zo een verhaal van een kennis. Kocht een nieuwe Freelander. Had netjes een flink proefritje gemaakt en alles was goed. Toen ie een paar weken geleverd was ging ie op vakantie naar Zuid-Frankrijk. Kreeg na een paar uurtjes last van rugpijn door de stoelen. Meteen toen ie terug was weer ingeruild en er een paar duizend eutjes bij in geschoten.

Moraal van het verhaal, eerst een paar dagen in een auto rijden voordat je m besteld. Maar ja, dat lukt je niet bij alle dealers.
                                                    BMW 420i coupe (2014) - Buick Skylark Custom Coupe (1970) - Chevrolet G20 Hightop Van (1992)

Comment

"Kreeg na een paar uurtjes last van rugpijn door de stoelen. Meteen toen ie terug was weer ingeruild en er een paar duizend eutjes bij in geschoten. "

Was een maatwerkstoel een goedkopere oplossing geweest.

Comment

Goed om te lezen dat het kutdingen zijn. Doet me echt deugd. :D
                                                        You know that reality is immaterial

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Taeke Bekijk bericht
                                                          Ik ga a.s. donderdag proefrijden, wordt mijn vuurdoop in een hybride. Ben toch wel benieuwd eigenlijk. Oh, en als ik er een bestel dan neem ik er natuurlijk wel die optionele bekleding van nerstenbond erbij.
                                                          En?
                                                          Peugeot 407 SW XR 1.6HDI super standard | 850 T-5R modifierade LPi sålda. Suck.... | AX 1.1 RE modifié

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KMvrtr Bekijk bericht
                                                            En?
                                                            Oh ja, was het alweer bijna vergeten. :-)
                                                            Heb er dus ook een uurtje in gestuurd. Nou, het rijdt best goed hoor, maar niet als je vooraf de gedachte had dat het een scheurijzer is. Er zitten wel lekker veel gadgets op zoals de HUD en de LED-dimlichten.

Grootste makke is de CVT. Dat rijdt gewoon niet fijn, zo'n blerende vierpitter als je even gas geeft. De zitpositie is wel goed, prima stoelen ook itt het vorige model waar ik in de showroom als pijn in m'n rug kreeg. Vering is OK maar niet meer dan dat.

Nog wat over die CVT: je remt dus niet op de motor. Als je op een korte bocht aanrijdt en remt, heb je het gevoel dat de remmen het maar net aan kunnen. Verder gaat-ie redelijk strak door de bocht, al voel je weinig in het stuur. Traag is-ie trouwens niet als 'm vergelijkt met de gemiddelde leasert. Dankzij de e-motor ben je snel weg bij het stoplicht.

Dan het grootste minpunt van deze kar: de gedeelte achterruit. WAT een drama is dat. Door die dwarsbalk zie je in de binnenspiegel een stukje lucht en een stukje asfalt achter je, maar niet de horizon waardoor achteropkomend verkeer bijna niet ziet. In het donker lijkt me dat gewoon verradelijk, want je ziet dus geen koplampen achter je. In je zijspiegel natuurlijk wel, maar je kijkt eerst in de binnenspiegel nietwaar.

Kortom: ik neem wat anders. Zoek toch iets wat een beetje rijplezier geeft.

Comment

Working...
                                                            X