Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Historie Japanse auto achterhalen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Historie Japanse auto achterhalen

Weet hier iemand of 't mogelijk is om van een Japanse auto wat gegevens op te vragen?

Zeg maar de Japanse RDW database gegevens (aantal eigenaren, voor 't laatst gekeurd, ooit gestolen?).

Daarnaast vraag ik me af om gegevens van Toyota te achterhalen hoe die auto ooit is afgeleverd. Kleur, velgen, uitvoering, opties/accesoires etc. etc.. Kan dat bijvoorbeeld via Toyota Keulen? Of gewoon bij de dealer? Het gaat dus om een Toyota van +- 20 jaar oud en die zijn leven is begonnen in Japan.
    Bij BMW is 't ideaal dat je alles kunt achterhalen via de dealer/importeur.

Ik heb een zwager die Japans is en kan vertalen, dus rare tekentjes zijn niet echt een probleem.

Dit alles puur uit een spontaan aangewakkerde interesse hoor... verwacht er niet teveel van. ;)
    Last edited by Dennis Cavallino; 24-07-09, 13:06.

Japanse RDW database weet ik niet, maar er zijn stapels fanatiekelingen die diverse databases hierover onderhouden.
    Wellicht heeft Toyota die ook, maar L&P is zeker niet scheutig met ondersteuning. Zou deze vraag bij TACN posten, daar zijn er vast met meer kennis.
    Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
    Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dennis cavallino Bekijk bericht
      weet hier iemand of 't mogelijk is om van een japanse auto wat gegevens op te vragen?

Zeg maar de japanse rdw database gegevens (aantal eigenaren, voor 't laatst gekeurd, ooit gestolen?).

Daarnaast vraag ik me af om gegevens van toyota te achterhalen hoe die auto ooit is afgeleverd. Kleur, velgen, uitvoering, opties/accesoires etc. Etc.. Kan dat bijvoorbeeld via toyota keulen? Of gewoon bij de dealer? Het gaat dus om een toyota van +- 20 jaar oud en die zijn leven is begonnen in japan.
      Bij bmw is 't ideaal dat je alles kunt achterhalen via de dealer/importeur.

Ik heb een zwager die japans is en kan vertalen, dus rare tekentjes zijn niet echt een probleem.

Dit alles puur uit een spontaan aangewakkerde interesse hoor... Verwacht er niet teveel van. ;)

ae86? :)

Comment

Working...
      X