Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe Honda Accord gespot

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuwe Honda Accord gespot

Vandaag voor het eerst de nieuwe Honda Accord in het wild gespot. Ik kan niet anders zegggen dan dat dit een gemiste kans is voor Honda. Okay, de auto oogt best okay net als the outgoing Accord, maar ze zijn vergeten er een zekere Wow-factor aan toe te voegen. En profile moest ik eerst goed kijken of het wel de nieuwe was. Jammer, want ik heb nog steeds het idee dat Honda qua mechanische capaciteiten en rijeigenschappen eigenlijk een breder (gummen)publiek verdient.

Groet
    GJ

Ook hier die belachelijk grote wielkasten waardoor verlaging en hele grote velgen bijna noodzaak wordt voor beetje knappe looks...

De station is trouwens wel echt een andere auto geworden, veel meer lifestyle ipv veel laadruimte/kistvervoerder.

Gisteren van dichtbij een Mazda 6 mogen bewonderen en dat is vooral van voren echt een mooie kar. Jammer dat het dan op detailniveau weer verknald wordt: de dubbele, gescheiden uitlaat die net weer te ielig en niet mooi afgewerkt is.

Comment

Mee eens, vanochtend ook gezien. Wagen zal ongetwijfeld goed rijden, maar het blijft toch een anoniem geval.
      De 6 daarentegen vind ik al een heel stuk beter vormgegeven.
      2 x ouwe premium meuk
      BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
      Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

De nieuwe accord bij de dealert bekeken: mooie wagen! Luxe en comfortabel, prachtig afgewerkt. Klasse.Maar zoals ik 'm wil gewoon te duur.

Dus niet mee gereden....maar wel in de Civic Hybrid! Dat rijdt op zich niet verkeerd maar:
        1) lawaaierig
        2) toch niet zo zuinig als je zou willen (zag het gemiddeld verbruik op 7.2l staan)
        3) achterbank kan niet plat i.v.m. de accu's

Laatste tijd begint het te kriebelen. De ATR heb ik al ruim 8 jr en tja, je wilt wel eens wat anders. Ik heb tot unu toe de CRV bekeken (te log voor m'n 3-persoons gezin), de nieuwe Accord (idem) en de Civic Hybrid (wat is de raison d'áitre ervan als-ie met moeite 1 op 14 loopt...?).

Economisch gezien is de hand op de knip houden en ATR blijven rijden het voordeligst...zeker met het geringe aantal km's dat ik tegenwoordig met de auto afleg. Choices, choices....
        All you need to remember is the number '70' .

Comment

ATR is en blijft wel gaaf vind ik.
          Niet weg doen man! :-)
          Een nieuwe auto blijft ook niet leuk, zeker niet als het een 'normale' wordt.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
          Alfa Giulia 1300 (1966)
          Mazda Miata (1990 Daily driver)
          BMW 320Ci (van GF)

Comment

Vanmorgen voor het eerst de nieuwe Honda Accord gezien:

Maar dan in het wit met volgens mij 18" velgen.

Mooie auto, lekkere dikke voor en achterkant.
            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Nope, vind het echt 2x niks, moet je die wieltjes eronder zien.
              2 x ouwe premium meuk

Comment

Ha, die John;

Ik vind de koets op zich niet lelijk, maar die wielen moeten inderdaad twee maten groter én twee maten breder.
                Scherven brengen gelul.

Comment

Dat sowieso Hans, maar blijf hem toch een beetje anoniem en saai vinden.
                  En gek of niet een Avensis station en een Mazda 6, vind ik dan weer wel netjes eruit zien.
                  2 x ouwe premium meuk

Comment

Gisteren een witte station zien rijden en een zilvergrijze geparkeerd zien staan. Een verademing om te zien tussen vooral al die 3-series. Dubbele uitlaat en idd wat goede velgen eronder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door raspaardje Bekijk bericht
                      Een verademing om te zien tussen vooral al die 3-series. Dubbele uitlaat en idd wat goede velgen eronder.
                      Daar ben ik het dan weer wel mee eens.
                      2 x ouwe premium meuk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door John Bekijk bericht
                        Daar ben ik het dan weer wel mee eens.
                        Hoho, voorzichtig, ouwe! ;-)) We gaan niet katten op 3-series hier hè? Anders verhuis ik naar de buren hoor, daar kunnen ze een behoorlijke Beier nog wel op waarde schatten. ;-))

Groet
                        GJ

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GJ Bekijk bericht
                          Hoho, voorzichtig, ouwe! ;-)) We gaan niet katten op 3-series hier hè? Anders verhuis ik naar de buren hoor, daar kunnen ze een behoorlijke Beier nog wel op waarde schatten. ;-))

Groet
                          GJ
                          Sorry GJ, heb het natuurlijk niet over jouw Dreier he, dat je dat niet in 1 keer begrijpt:-)
                          2 x ouwe premium meuk

Comment

Fraaie en snelle 360 graden filmpje van die auto (zegt meer dan een enkele gephotoshopte foto) ; http://automobiles.honda.com/accord-sedan/
                            Last edited by M4; 31-10-09, 17:17.

Comment

vandaag ook een witte zien staan....prachtige wagen! Net zoals de Lexus IS die ik ook erg mooi vind om te zien
                              Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Working...
                              X