Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankooptips Accord 2003

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Aankooptips Accord 2003

Een collega van mij heeft een Accord 2.0i Comfort uit 2003 op het oog, zo eentje:

Zijn er do's en don't bij deze auto bekend?
    Oliestoken voor het goede doel

In ieder geval wat grotere wielen nemen dan op dat plaatje.
    2 x ouwe premium meuk
    BMW E90 320D Dynamic Exe + chippie
    Jaguar X-Type Estate 2.0DI4 Exclusive

Comment

Ja, dat is aan jou wel besteed ;)

Comment

Ja vraag er dan ook niet naar :-)
        2 x ouwe premium meuk

Comment

Verder nog iets inhoudelijks toe te voegen John, of kan ik dat beter aan anderen overlaten?

;)

Comment

Lijkt me wel het meest verstandige Gijs, anders hadden we net zo goed kunnen mailen:-)
            2 x ouwe premium meuk

Comment

Deze toevallig ? http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa...L&o_id=6759039

Heeft wel leuke velgen ;)

Verder ; weinig aanbod (77 stuks tussen 2001 en 2005 op autotrack) en stevige prijzen voor bakjes uit 2001 met tegen de 2ton op de teller. Lijkt me dus een hele smalle markt en bij de verkoop kan 't wel eens lastig zijn om 't ding snel kwijt te raken.

Verder zoals bij veel japanners ; als je het model uit 2003 nog te pruimen vindt maar dat van het jaar ervoor dan krijg je bij de verkoop met hetzelfde te maken ; dan is je 2003 model weer helemaal uit de mode omdat er alweer 2-3 andere modellen en facelifts van de Accord zijn geweest.

Comment

Fijn rijdende auto met kutstoelen, vond ik. Verder geen verstand van do's and don'ts. :)
                Mini Cooper Clubman
                "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                "Jasper val dood." - RH

Comment

Deze doen, van een ouder model, maar wel een... http://link.marktplaats.nl/346626075

Comment

Echte Marshal banden, onder een Type R? Dat zegt wat over de vorige eigenaar...

Comment

Sorry voor de late response....

Ik heb drie jaar in zo'n 2.0 comfort rondgereden (auto vd zaak). Is een zwaar onderschatte auto. Na 130k geen piepje of kraakje; reed nog als nieuw. Nooit iets aan gehad (één recall voor een stukje kabelboom isolatie in de kofferbak). Geen negatieve punten aan kunnen ontdekken. Met een normale rijstijl zo'n 1 op 13,5. Kan 'm echt aanraden.
                      All you need to remember is the number '70' .

Comment

Working...
                      X