Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Toyota FT-86 II Concept

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Als je zonder RWD kunt (en wilt) dan is een ITR DC2 natuurlijk een megafun-bak voor peukengeld. Als je een héle goeie weet te scoren (wat best tegen zal vallen want ze beginnen zeldzaam te worden) ben je voor minder dan 10k klaar.

V.w.b. die test van EVO : is natuurlijk een beetje oneerlijk om twee nieuwe auto's te vergelijken met >13 jaar oud spul.
    All you need to remember is the number '70' .

Comment

• is een japanse integra DC5 of een civic type R dan niet iets voor je?

Wel een stuurtje aan de andere kant, maar een stuk moderner dan een dc2.
      http://www.ebbropremium.nl

Politics is the entertainment branch of industry.

Comment

• Ongelofelijk dat zo'n dealer een automaat inzet als demo, maar veel erger is dan ook nog dat ie denkt dat alle andere NL'se demo's ook automaten zijn. Dan snap je de essentie van zo'n auto totaal niet, en ben je waarschijnlijk dichtgetikt door het aantal Priussen wat je hebt verkocht. Wat natuurlijk ook nog kan, is dat ie dat gezegd heeft om te voorkomen dat je naar een andere dealer loopt.....
        Ik zou d'r zelf érg graag een stukje in rijden, alleen ben ik te bescheiden om een dealer z'n tijd te verdoen, en z'n brandstof te verbranden als ik toch geen koopplannen heb, zoals Robin dat wel heeft.
        ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Ik vraag me af waarom ze die auto überhaupt met automaat aanbieden.

Comment

• Voor de thuis- en USA-markt ongetwijfeld. Maar het slaat helemaal nergens op natuurlijk.

Comment

• Proefgereden in Woerden?
              Daar zag ik exact zo'n zwarte bij de dealer staan.

Comment

• Ik denk inderdaad dat in de thuismarkt de automaat optie best populair is, de 300ZX en Supra zijn ook heel erg veel met automaat verkocht en zelfs de NSX was als automaat beschikbaar. Onbegrijpelijk voor dat soort auto's :)

Comment

• De riceboys kunnen zich weer uitleven :-P

http://www.autoweek.nl/nieuws/21783/...dt-zn-vleugels

Comment

• *vraagt ban voor taeke aan*

Comment

• Tamiya maakt best redelijke 1/24 versies van de auto mocht je hem kopen en er een modelletje van willen. Er zijn twee types, de brz van subaru en de 86 van toyota.

http://www.1999.co.jp/list/1973/0/1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raspaardje Bekijk bericht
                        Proefgereden in Woerden?
                        Daar zag ik exact zo'n zwarte bij de dealer staan.
                        Nee Noordwijk.

Comment

• De cabrio concept mag er ook wel wezen!

http://www.youtube.com/watch?v=YwbkPCBLjq8

Comment

• Hoi Gummers.

De FT-86 als cabrio vind ik eigenlijk nog veel leuker .Ja hoor,zet maar op mijn pad.
                            V70 & Tiger 955i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robin360 Bekijk bericht
                              De cabrio concept mag er ook wel wezen!

http://www.youtube.com/watch?v=YwbkPCBLjq8
                              Wel lachen om die gespierde chauf met blonde pruik at 1:30 ;-)

Maar serieus een beter plan dan een 1 serie cabrio.
                              Of dat qua monitaire pecunia ook zo is is nog maar de vraag.
                              En ik vindt die achterlichten een serieuze afknapper, lexus halfords lampjes zijn zo 2009.

Comment

• Helemaal eens over die achterlichten; dat kan écht niet, die sjonnie-lichten.
                                Maar toch effe dit: een nette tweedehands s2000 voor <18k of een GT86 cabrio voor >45K is toch echt een no-brainer.....
                                All you need to remember is the number '70' .

Comment

• Wordt inderdaad gewoon te duur. Voordeel kan zijn dat je nog achterzitplaatsen hebt.

Je kunt ook een MX5 laten opleuken naar 260pk met een flink aangepast onderstel, ben je voor 13k ook klaar.
                                  Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

• Die achterzitplaatsen zullen wel van het kaliber XK8 zijn: niet echt bruikbaar, maar voor de verzekeraars in de UK en USA is een op-papier-vierzitter nu eenmaal aantrekkelijker - lagere premies.

Jan is trouwens goed in het spotten van trafo's. Schade en schande? :)
                                    Mini Cooper Clubman
                                    "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                                    "Jasper val dood." - RH

Comment

• Ha, die Jasper;

Tenzij Jan uit oprecht male chauvinism zich zo verbaasde over een vrouw die een auto gecontroleerd laat oversturen dat hij het filmpje keer op keer opnieuw bekeek om zich daarvan te overtuigen....
                                      Scherven brengen gelul.

Comment

• Ik heb het filmpje 1 keer terug gekeken omdat ik dacht wat aparts te zien.
                                        Dat bleek dus een andere chauffeur te zijn. En ik zal toegeven dat ik inderdaad het niet helemaal logisch vond dat dat foto modelletje de auto in een drift mikte.

En als ik zo al een vent in een pruik spot, hoe groot is dan volgens jullie de kans dat ik er eentje in het echie verkeerd inschat?
                                        Man ik herken ze nog als ze veel beter hun best doen. :-P

Keuze S2k of deze cabrio is inderdaad een makkelijke, tenzij je niet in een S2k past. Ik heb gehoord dat dat wel eens gebeurt.

Comment

• tja..toyota...Ring...of toch maar chicks in cars..anyway, geniet ervan..zit vast wat tussen;

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=yINLbrK6Q0I

Comment

• Mooie 2000 GT. En nipple shot door wit shirtje is prima.
                                            Maar de snelle lijnen komen echt van iemand met een helm ;-)

Alleen al hoe het meisje het stuur beet houdt spreekt boekdelen.

Duitse stemmen zouden een goede intro voor een *peurno* filmpje kunnen zijn. Clipje zal wel te vroeg zijn afgekapt. ;-)

Comment

• Wat een kutfilmpje. Geen helm op, geen handschoenen aan en dan wel die overall tot bovenaan dichtritsen. Zonde!

Comment

• Heb de BRZ met automaat gereden op de Ring en de GT86 met handbak op Zolder (RS was er ook bij trouwens). Heb daar op Zolder toen de kans gehad om de GT86 eens lekker uit te wringen en ermee te spelen. Paar dingen die me opvielen:
                                                - omdat we 'begeleid' moesten rijden vanwege Michelin event stond ESP aan. Was behoorlijk hinderlijk en greep best vaak in - veel meer dan bijvoorbeeld de M5 F10 die ik later gereden heb. Auto stond overigens op Pilot Sport 3 zelfs, dus niet de eco-meuk Premacy banden.
                                                - auto voelt lichtvoetig aan en rijdt ook zo
                                                - was een RentaRacecar Ring-auto en deze auto had al wat kraakgeluiden in zijn 4 - weet niet of dat door mishandeling door anderen komt of gewoon kwetsbaar onderdeel is
                                                - snelheidsbeleving viel mij best wel tegen. In vergelijking met bijvoorbeeld de Elise en ook mijn EK9 Civic Type R voelde hij best wel traag aan. Ook ten opzichte van een Mégane of Clio RS misschien zelfs wel, maar dat is al best tijdje geleden dat ik die gereden heb.

Algeheel oordeel is dat ik het een hele leuke auto vind, maar ik was niet dusdanig onder de indruk dat ik heel erg een 'wil hebben' gevoel er van kreeg. Van de andere kant is het waarschijnlijk een van de best rijdende auto's op dit moment. Maar dat zegt wat mij betreft meer over het andere aanbod dan deze auto.

Ik denk overigens dat ik meer waarde hecht aan goed en strak rijden dan speelsheid.
                                                Last edited by Stéphane; 26-06-13, 11:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stéphane Bekijk bericht
                                                  Algeheel oordeel is dat ik het een hele leuke auto vind, maar ik was niet dusdanig onder de indruk dat ik heel erg een 'wil hebben' gevoel er van kreeg. Van de andere kant is het waarschijnlijk een van de best rijdende auto's op dit moment. Maar dat zegt wat mij betreft meer over het andere aanbod dan deze auto.
                                                  Dat gevoel had ik dus ook. Na m'n proefritje heb ik er nog flink over nagedacht, maar het is gewoon niet een auto die ik heel graag wil hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door robin360 Bekijk bericht
                                                    Dat gevoel had ik dus ook. Na m'n proefritje heb ik er nog flink over nagedacht, maar het is gewoon niet een auto die ik heel graag wil hebben.
                                                    Eh.... Zijn er nog auto's die je dan heel graag erbij wil hebben? Prettig verstoorde referentiekader enzo? :-)

Comment

• En toch he..

Neem nou dat Rent4ring BRZ geval. Zet dat huurhok tegenover het nieuwste speeltje van Dale van rent4ring, een 328i met alle toeters en bellen. Is een snelle jongen en ook nu weer draait ie sub 8btg ondanks matig weer.

Filmpje:

Ik denk dat ze gewoon 80pk extra nodig hebben om echt bijzonder te worden. Nu is het een indrukwekkend chassis met een inspiratieloze tor. Beetje een MX5, misschien dat het ding me daarom trekt.

Comment

• Ha, die Noobie;

Leuk om te zien hoe die E92 M3's bij Schwalbenschwanz en Geigenkopf nederig opzij moesten. Dat ze er op Döttinger Höhe puur op vermogen voorbij zouden knallen was te voorspellen....
                                                        Scherven brengen gelul.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Noobie Bekijk bericht
                                                          En toch he..

Neem nou dat Rent4ring BRZ geval. Zet dat huurhok tegenover het nieuwste speeltje van Dale van rent4ring, een 328i met alle toeters en bellen. Is een snelle jongen en ook nu weer draait ie sub 8btg ondanks matig weer.
                                                          ....

Ik denk dat ze gewoon 80pk extra nodig hebben om echt bijzonder te worden. Nu is het een indrukwekkend chassis met een inspiratieloze tor. Beetje een MX5, misschien dat het ding me daarom trekt.
                                                          Die heb ik gereden op de Ring. Auto rijdt echt superstrak en netjes met die set-up (onderstel, semi-slicks) en dat is ook heel fijn. Maar niet extra-speciaal om het zo maar te zeggen.

Comment

• Het is een auto die mij echt enorm aanspreekt, en waar ik nog steeds in moet rijden. Ik voel me om dezelfde reden aangetrokken als Noobie, het is een soort van MX-5, goed chassis, zonder veel vermogen. Maar 200pk op ruim 1200 kg moet voldoende zijn. Niet overmatig, maar het is ook geen bochtenklever, dat zie je ook heel duidelijk in de test van Chris Harris icm met de Porsche Boxster en de Nissan 370Z:

Maak nooit de 'fout' om banden te monteren met té veel grip (doet Toyota zelf ook niet) en je hebt nooit vermogen tekort. Dat je met een compressor oid lekker banden kunt gaan roken, dat is leuk, maar deze auto biedt je de uitdaging om het op jezelf aan te laten komen. Heel puur en eerlijk, en dat vind ik gaaf.
                                                            ''Thank God for the internet experts''

Comment

• Ik denk dat "we" wat verwend zijn door auto's met enorme vermogens en hoeveelheden grip. Deze auto gaat juist terug naar de basis denk ik. Daarom zal hij altijd tekort komen in tests tegen andere auto's, die zijn immers met een andere design-brief ontworpen.

Je zou de BRZ juist eens op smalle primacy's moeten rijden, en dan het liefst op een natte Nordschleife. Dan heb je de dag van je leven denk ik.
                                                              De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

• Zo kan het ook. Crawford weet wel wat ze doen en waar ze het over hebben, gezien hun ervaring met Subaru. Niet alleen meer power maar ook het chassis dat het aan kan.

Comment

• Dit is ook een leuke test van EVO: http://www.germancarforum.com/commun...200-cup.46253/

Comment

Working...
                                                                  X