LOL Joep, ik scrollde naar beneden, zag dat domme ding, en dacht gelijk "wasmachine". Pas toen zag ik jouw tweede foto. :)
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
Echt leuk om te zien wordt'ie waarschijnlijk nooit, zeker zo in het wasmachinewit. Maar dat lijkt mij nu juist wel weer lollig, zo'n undercoverracertje.
Toyota corolla met bloemetjes bekleding en smalle bandjes 1.8 atmosferische motor met 192 pk
Ook verkrijgbaar met compressor destijds met 225 pk
Je ziet helemaal niets aan die gogomobiel dat ie zo snel is ;-)
"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
Goeie genade, motroos. Van een S60 naar een Corolla, dat is zelfs op de parking van de Ned. Herv. Gemeente "Hel en Verdoemenis" een genante downgrade, hoor. :)
Maar wel een mooie beëlzebub in jezuskleren, dat wel.
Mini Cooper Clubman "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks "Jasper val dood." - RH
Ik vind de prestaties overigens wel tegenvallen...
Slippende voorwielen en het (top)vermogen is alleen maar fractioneel boven de 7500 rpm aanwezig
En de eindoverbrenging zal waarschijnlijk ook niet helemaal optimaal zijn voor de topsnelheid
"ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
"Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper
Maffe naam, maar dat vond men misschien ook ooit van GTI. Ik dacht dat Toyota overal Gazoo zou gaan gebruiken.
Het idee is top, er is nu ook een WRC-kanon dat er fantastisch wild uitziet en recent zelfs nog de rally van Zweden gewonnen heeft, maar toch. Een Yaris. Nee dank je. Wordt het trouwens niet eens tijd voor een nieuwe? Dit ding ziet er uit alsof hij rechtstreeks uit 1995 komt.
Comment