Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leuk bommetje!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Leuk bommetje!

Ha, die Gummers;

Een dikke versie van de Toyota iQ: bring it on! Laatste regel is ook leuk: Cygnet Vantage?
    Scherven brengen gelul.

130 pk uit een 1.3 met supercharger? dat moet beter kunnen toch?
    als VW al 160 pk uit een 1.4 haalt.....
    wat TSM zegt!!!!!

Comment

En Alfa 170pk uit een 1.4. Volgens mij door VW ook nog wel meer trouwens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
        Die 1.4 TSI van VAG was toch een probleemblok als ik het goed heb begrepen?
        ---------------------------
        Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennart Bekijk bericht
          180pk zelfs in de snelste Abarths. Dat zijn wel leuke bommetjes.

Comment

uit mijn 1.4 worden ook tegen de 190 pk's gehaald.
            Volg Autopics nu ook op Facebook: https://www.facebook.com/Autopics.nl

Comment

Ha, die Gummers;

Natuurlijk kan er meer uit worden gehaald, maar het lijkt me een redelijk vlotte combinatie, dit vermogen in zo'n klein doosje.
              Scherven brengen gelul.

Comment

@ ExTaxi: ja dat zeg ik. ;) Getuned zonder garantie ietsje meer: 360.

@ Hans: al had ie 500pk dan was ie nog niet leuk. Kijk maar:

Comment

LOL Joep, ik scrollde naar beneden, zag dat domme ding, en dacht gelijk "wasmachine". Pas toen zag ik jouw tweede foto. :)
                  Mini Cooper Clubman
                  "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                  "Jasper val dood." - RH

Comment

Een indesit wasmachine nog wel. Da's nou niet echt wat je noemt "Premium"
                    $ (cat - 2>&1 ) > /dev/null

Comment

Ha, die Joep;

Echt leuk om te zien wordt'ie waarschijnlijk nooit, zeker zo in het wasmachinewit. Maar dat lijkt mij nu juist wel weer lollig, zo'n undercoverracertje.
                      Scherven brengen gelul.

Comment

http://www.autoweek.nl/auto/32711/to...vvtl-i-t-sport

Toyota corolla met bloemetjes bekleding en smalle bandjes 1.8 atmosferische motor met 192 pk
                        Ook verkrijgbaar met compressor destijds met 225 pk

Je ziet helemaal niets aan die gogomobiel dat ie zo snel is ;-)
                        "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                        "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                        "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                        "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Goeie genade, motroos. Van een S60 naar een Corolla, dat is zelfs op de parking van de Ned. Herv. Gemeente "Hel en Verdoemenis" een genante downgrade, hoor. :)

Maar wel een mooie beëlzebub in jezuskleren, dat wel.
                          Mini Cooper Clubman
                          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
                          "Jasper val dood." - RH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door motroosje Bekijk bericht
                            http://www.autoweek.nl/auto/32711/to...vvtl-i-t-sport

Toyota corolla met bloemetjes bekleding en smalle bandjes 1.8 atmosferische motor met 192 pk
                            Ook verkrijgbaar met compressor destijds met 225 pk

Je ziet helemaal niets aan die gogomobiel dat ie zo snel is ;-)
                            Ik vind de prestaties overigens wel tegenvallen...
                            Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Komt door de zesbak.....
                              Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                                Vind ik van wel meer mensen hier....
                                Rij gezond, rij een kiwi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cobraman Bekijk bericht
                                  Slippende voorwielen en het (top)vermogen is alleen maar fractioneel boven de 7500 rpm aanwezig
                                  En de eindoverbrenging zal waarschijnlijk ook niet helemaal optimaal zijn voor de topsnelheid
                                  "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
                                  "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
                                  "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
                                  "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=270742586

Dat is een bommetje!!!

:-)

Comment

Gesjipped he. Zonne vuurbal, jonguh!!
                                      All you need to remember is the number '70' .

Comment

Ha, die Gummers;

Benieuwd of de net aangekondigde Toyota Yaris GRMN wel aan de alhier geldende eisen voor de categorie 'bommetje' voldoet....

Scherven brengen gelul.

Comment

Maffe naam, maar dat vond men misschien ook ooit van GTI. Ik dacht dat Toyota overal Gazoo zou gaan gebruiken.

Het idee is top, er is nu ook een WRC-kanon dat er fantastisch wild uitziet en recent zelfs nog de rally van Zweden gewonnen heeft, maar toch. Een Yaris. Nee dank je. Wordt het trouwens niet eens tijd voor een nieuwe? Dit ding ziet er uit alsof hij rechtstreeks uit 1995 komt.

Comment

GRMN = Gazoo Racing Masters of the Nurburging..

Braak..

Verder blijft het aankijken of het net zo'n speels ding is als een Fiesta ST en of het qua prijs een concurrent wordt van de Ford.

Comment

LOL!

Het wachten is op de Yaris GZNMHZ.

Comment

Geinige Pajero:

http://ww3.autoscout24.nl/classified/307127780?asrc=st

Comment

Die dingen zijn geniaal. Niet zo gek dat ie al gereserveerd is.

Comment

Jawel, de Meanmower 2 is gepresenteerd. Minder dan 3sec naar de 100 en 241top. https://www.autoweek.nl/nieuws/honda...gepresenteerd/

Comment

Working...
                                                    X