Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leuk bommetje!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Geweldig man! Gefeliciteerd!!

Ferrari 308 GTB QV (1983)
    Alfa Giulia 1300 (1966)
    Mazda Miata (1990 Daily driver)
    BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Gefeliciteerd en uiteindelijke de juiste auto voor jou inderdaad!!

Comment

• Heerlijk. Gewoon met een 12V accu.... Veel plezier!

Comment

• Oh wat super! Gefeliciteerd!
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

• Geen idee of ik er met mijn lengte nog goed in zou passen, maar ik ben toch jalours :-) Heel veel plezier er mee. Dan maar niet op de Vespa door het heuvelland ;-)

Comment

• De Vespa heb ik helaas verkocht vorig jaar. Vanwege het tekort aan tijd, ruimte en credits bij MdV omdat ik zonder aankondiging met een niet lopende GTV6 op de stoep stond. LOL.

Over de zitpositie is veel geschreven en geklaagd, maar ik heb daar echt totaal geen last van. Nu ben ik gewoon gemiddelde lengte (1.84), maar in de Abarth ben ik al 5 jaar gewend aan zo'n zelfde zitpositie. Heb dat sowieso geen enkel probleem gevonden, is gewoon even wennen. Meer last heb ik van de spiegel die voor je snufferd zit, maar met dank aan Harry Metcalfe weet ik dat je dat makkelijk kunt aanpassen.
              Giulia 1600 Super '65
              Abarth 595 Competizione '15

Comment

• Coole auto, die er precies uitziet zoals het eruit moet zien en kennelijk dus ook kan waarmaken wat de buitenkant belooft! Topkarretje, gefeliciteerd!

Comment

• Hij heeft hem gewoon gekocht !
                  Dikke proficiat, erg leuk speelgoed !
                  يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

• Thanks!
                    Vandaag definitief bevestiging gekregen dat hij volgende week vrijdag thuis afgeleverd wordt. Scheelt me weer een dag het hele land doorkruisen, kan ik er meteen de heuvels mee onveilig maken.

Kwam ondertussen al een aanbieding tegen voor een Milltek-systeem in Duitsland, dus die heb ik me alvast maar besteld. :-)

Giulia 1600 Super '65

Comment

• Félicitations, monsieur Ogier!
                      Z3 Coupé 2.8, E36 325i Coupé, Octavia 4x4 turbo - 8W, Octane, Autosport.nl
                      "No comment! There will be a formal press release after our victory." - Herr Doktor Altbauer, Schnorcedes Rennleiter

Comment

• Thanks!

Mijn eerste upgrade is al per post binnen gekomen, voor de sportuitlaat die ik nog niet ontvangen hebt voor de auto die ik nog niet in bezit heb. :-)

Het achterste differentieel schijnt bij flink gummen nogal eens oververhit te raken, zeker na montage van een RVS uitlaat. Zodoende is de oplossing het laatste stuk uitlaat in heatwrap te wikkelen.
                        Attached Files
                        Giulia 1600 Super '65

Comment

Working...
                        X