Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hyundai i10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Ik houd je op de hoogte ;)
    Welke prijsklasse, bouwjaar etc. is zij naar op zoek ??
    Veritatis simplex oratio est

Comment

Ah, onze W neemt bestellingen op? :-)
      Well Brian... I'm opening a boutique!

Comment

Nee, onze W heeft grote familie, kennissenkring en komt nog wel eens wat tegen. Maar als W zegt dat het onderhoud goed is gebeurt geloof ik hem wel.

Denk max. 2000, weet niet of er nog rek in zit. Maar zoekt iets kleins, betaalbaar en niet te zwaar (kosten).

Heeft nu maandje haar rijbewijs en is op zoek naar een leuk (eerste) autootje en typisch vrouw... uiterlijk belangrijker dan... (Coltje en CZ3 vielen af, Cuore ook al).

Micra´tje omdat ie zo leuk uit zijn ogen kijkt, wil geen Yaris omdat "iedereen" die al heeft, zoiets dus. Komt met autootjes die bij Habbibabbi bedrijven te koop staan en die gelijk een smak onderhoud nodig hebben of zo onbetrouwbaar zijn als DT (Jonkheer en paar bedrijfjes daar om de hoek die nog erger zijn).

Als schoonpa met nog een paar logisch werkende hersencellen heb ik al gezegd kijk naar dit of naar dat (Micra, Yaris, Picanto, Suzuki, Daihatsjoe), iets betrouwaars. Gelukkig is ze er wel achter dat ik verder kijk en wordt elke occasion eerst aan mij voorgelegd.
        Ze zag een Micra, alles er op en er aan, mooie foto´s ook van de boekjes en onderhoudskaartje. Volgende beurt bij 147.000 laatste onderhoud gestempeld ruim 2 jaar geleden... stand nu 180.000. Die staan er om bekend dat de ketting uitrekt bij te lang doorrijden met oude olie bij hogere km standen. Stond ook bij een adres waar ik al eens lachend ben weggelopen (Rutten).
        Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
        Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

Niets meer aan toe te voegen ;)

Comment

Oké, het is toch vrijdag...
            Starten met een verhaal dat een i10 zo lekker rijdt en dat private lease wellicht interessant is en dan gaan kijken naar een bijna 10 jaar oude Picanto toen Kia nog echt lelijke auto's maakte.
            Welke info heb ik gemist?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door raspaardje Bekijk bericht
              Oké, het is toch vrijdag... (...)
              Jij mist misschien wat info, ik een hele dag. :p

Comment

Ach ja, beetje druk....
                Het is donderdag heren!

Comment

Morgen terugkomen ;)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door raspaardje Bekijk bericht
                    Oké, het is toch vrijdag...
                    Starten met een verhaal dat een i10 zo lekker rijdt en dat private lease wellicht interessant is en dan gaan kijken naar een bijna 10 jaar oude Picanto toen Kia nog echt lelijke auto's maakte.
                    Ja mooi he? Als je het echt wilt weten: de samenvatting zit zo'n beetje in post 18...
                    “You’re gonna need a bigger boat”

Comment

Het was gezellig. :)
                      Slimenslecht krijgt zo mail...

Comment

Was zeker gezellig!

Comment

PL lijkt aantrekkelijk tot je ontdekt waar het verdienmodel op is gebaseerd.
                          Dat zal waarschijnlijk wel zout op slakken leggen zijn bij inlevering van het wagentje na drie jaar.
                          Voor iedere beschadiging betaal je dan het FOCWA tarief.

Een jonge okkazie is het voordeligst om te rijden.
                          Weinig risico, beetje afschrijving en jaarlijks één onderhoudsbeurt van nog geen 200 euro.
                          Verzekering en HSB zijn te overzien.
                          Veranderen de omstandigheden dan zit je niet aan een lease overeenkomst vast met dure afkoop.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus Bekijk bericht
                            PL lijkt aantrekkelijk tot je ontdekt waar het verdienmodel op is gebaseerd.
                            Dat zal waarschijnlijk wel zout op slakken leggen zijn bij inlevering van het wagentje na drie jaar.
                            Voor iedere beschadiging betaal je dan het FOCWA tarief.
                            Precies
                            Het zal me niets verbazen als over een paar jaar, als de eerste lichting zo'n beetje ingeleverd moet worden, de media (Radar, Consumentenbond, ...) bol staat van de horrorverhalen.

Miss Z en ik hebben besloten rustig te gaan zoeken naar een opvolgertje van haar Agila. De Picanto die W220 tipte vonden we net een maatje te klein. De miss Z-approved shortlist:
                            Daihatsu Cuore
                            Hyundai i10
                            Suzuki Splash
                            Mitsubishi Colt
                            Nieuwe type Opel Agila

Comment

Je bleef wel ver uit de buurt van de E... :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
                                Je bleef wel ver uit de buurt van de E... :)
                                Wees maar blij dat die 2 voetzoekertjes van mij dat ook deden ;-)

Comment

Oh, ik had ze wel een rondje meegenomen hoor.
                                  Was het in ieder geval een rustige terugreis geweest. ;)

Comment

Om het hier ook af te sluiten: het is een Cuore met 55000 km geworden. Het hele verhaal lees je hier: https://www.gummen.org/forum/auto-s/...tootje-gezocht

Comment

Working...
                                    X