Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tuingereedschap / 2-takt motortjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb de mengverhouding aangehouden van de instructie en de bijgeleverde maatbeker. De Stihl kettingzaag heeft 2 jaar garantie, en als je alleen motomix gebruikt, krijg je er nog een jaar bij. Weet niet wat de mengverhouding van motomix is trouwens.

Comment

Jou kan niks meer gebeuren ;-)
      Groeten,
      Bats
      wat ik bedoel is dat als ik iets zeg dat ik iets ga doen, dat dat in de regel ook gebeurt. --- TSM
      *klopt zelf op schouder* --- TSM
      Maar mijn accountant vond de A8 een sleeper (alhoewel hij dat negatief bedoelde haha) --- TSM
      Zeg, TSM, je wilt toch niet beweren dat je geen A8 gaat kopen omdat je niet kunt inparkeren. --- Brun
      Als je een A8 niet achteruit kan inparkeren heb je ook het recht op staand plassen verspeeld..... --- W220L
      de traditionele nieuwe auto draadjes zijn niet meer wat het geweest was --- TSM
      Ja motroos er zijn ook mensen die in 4 dagen meer benzine kosten hebben dan jij per maand verdient ---TSM
      Suv is er gewoon gekomen hoor....oh dat suv verhaal zit jullie nog steeds dwars he....hehehehehe *gniffelt in zijn vuistje*......sjongejongejongejongejonge zal ik dan ?...... nehhhhhhhh dan is de saga voorbij en dat zou zonde zijn---TSM

Comment

Dat was natuurlijk al zo, maar nu weet ik het tenminste zeker ;-)

Comment

succes prutsers
          Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
          A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Harold Bekijk bericht
            succes prutsers
            Dit soort gedachtes houden de meeste mensen voor zichzelf, maar je kunt ze natuurlijk ook gewoon intypen en op Enter drukken...
            privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scuderia Bekijk bericht
              Ik heb de mengverhouding aangehouden van de instructie en de bijgeleverde maatbeker. De Stihl kettingzaag heeft 2 jaar garantie, en als je alleen motomix gebruikt, krijg je er nog een jaar bij. Weet niet wat de mengverhouding van motomix is trouwens.
              Motomix is toch van Stihl? Dan snap ik dat ze je binnen proberen te houden met een jaartje extra garantie.

Comment

Snap ik ook. Mij maakt het niets uit of ik er A of B in knikker, en dan is een extra jaar garantie op spul dat nogal gevoelig is wel handig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Drelise Bekijk bericht
                  Te rijk... draai je bougie er eens uit en maak hem schoon.... liefst met een brander goed schoon branden... kijk ook eens of er afstelschroeven zijn.. armer proberen te zetten door te draaien (indraaien gok ik ) en gewoon tellen... werkt het niet terugzetten en een andere schroef proberen... Anders fotoootje ve bougie en evt de carb?
                  Dank Drelise. Hij stond inderdaad te rijk. Vanmorgen heb ik een beetje zitten pielen met dat afstelschroefje, en op een zeker punt had ik hem goed lopen!

Ik heb ook Motomix erin gegooid voor de zekerheid, hij was zo goed als leeg. Het motortje loopt er volgens mij niet echt anders op, maar het ruikt wel veel beter dan die vette lucht die er altijd vanaf kwam. Ik ben een goed deel van de dag aan het snoeien geweest. Mijn bosmaaier is nu het volgende probleem, maar die breng ik weg naar de reparateur. De tol met twee nylon draden die op de kop zit is stuk, en ik wil er een normaal cirkelzaagblad (heb ik erbij) op laten zetten. Zo kan ik de bossages met de grond gelijk maken.

De Stihl kettingzaag is een pareltje. Ik heb ook nog wat grote takken doorgehaald met dat ding. Veel handzamer dan dat Chinese ding.

Het was weer een mooi dagje tuinieren en ik ga nog even met een biertje in de hand mijn resultaten bekijken. Die heg lijkt alsmaar rechter en mooier gesnoeid, al zeg ik het zelf. Burp.

Comment

De Stihl kettingzaag is een pareltje. Ik heb ook nog wat grote takken doorgehaald met dat ding. Veel handzamer dan dat Chinese ding.
                    Verstandig aan gedaan, Cees.

Voor sommige spullen hoef je niet het uiterste uit de spaarpot te halen. Maar een goede motorzaag is zo fijn om mee te werken.

Comment

Dank Drelise. Hij stond inderdaad te rijk.
                      YESSSS ;) fijn dat het wat hielp !

Comment

Working...
                      X