Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat kopen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wat kopen

.Poosje geleden een topic geplaatst over wat wijs is om te kopen. Ik weet het echt niet meer, het lijkt wel of over alle auto's wel iets verschrikkelijks geschreven is.
    Ik zoek een auto van een jaar of 5 tot 8 oud.

Welke ik in gedachten heb zijn de volgende, allemaal diesels trouwens.
    Passat 2.0 TDI
    Audi 2.0 TDI of de 3.0 TDI
    Lexus IS 220 diesel (veel mensen die problemen hebben, maar veel tevreden rijders ook)
    Opel Insignia CDTI
    For Mondeo 2.2 diesel 2012
    BMW E90 2.0 diesel 163PK

Help?????????

Budget?
    Bmw f11 525d e46 330 cabrio en e38 740i

Comment

25000

Comment

Ik zjou vjoor een Fjord Mondeo gaan.
        Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Voor 25 mille lukt een f30 daisel toch ook al wel?
          Mini Cooper Clubman
          "I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
          "Jasper val dood." - RH

Comment

Die 25K is het maximum wat ik in gedachten heb, liever ietsje minder kan ik nog velgjes of wat dan ook doen

Comment

E90 serie vergeten. Emotieloos ding.

Bewust geen Mercedes op je lijstje?

Comment

mmmm, 5 tot 8 jaar oud; diesel & max 25K euro?

gezien je lijstje kom ik op een Saab 9-5 NG uit
                Er staat zo te zien in Sneek een aardige Aero.

http://www.volvocarsfriesland.nl/occ...-inch-lmv---fu
                Toyota Prius 2 - my 09 - editione Tech - 203K+54K km

Comment

Is het niet een buitenland waar de auto aangeschaft en onderhouden gaat worden ?
                  Veritatis simplex oratio est

Comment

Dacht ik ook. Maar ik vind die Saab wel een cool ding, ondanks het kenteken. Als je hem exporteert is dat ook opgelost natuurlijk.

Van bovenstaand lijstje zou ik de Mondeo kiezen geloof ik. Heb de afgelopen jaren regelmatig in het vorig model gereden, en ondanks dat die een ondergemotoriseerd zestienhonderd ecodieseltje had, was dat gewoon een fijne auto. Als ik voor een redelijk recente Drie zou gaan, dan altijd voor een F30. Eigenlijk een F31 qua looks, maar goed. :) Rijdt niet echt sportief, maar vind ik toch een fijnere en mooiere auto dan zijn voorganger.

Comment

Als ik in de markt was voor zoiets, zocht ik naar een A4 3.0TDI. Beer van een motor en 4wd.

Comment

Of naar x30D van BMW, dat is onder de 25.000,- te vinden.
                        Wat ik nog mis is de Mercedes C klasse van het laatste model, die ziet er nog prima uit en rijdt lekker.

Comment

Koop je een redelijk jonge f10 of f11 voor dat budget.
                          Bmw f11 525d e46 330 cabrio en e38 740i

Comment

S/V60 met vijfcilinder D4/D5 blok. Geleverd van 2013 t/m 2015.

Comment

Klopt is voor in het buitenland dus wegenbelasting enzo spelen geen rol. Ik ga straks proef rijden in een E-klasse CDI 320. Had Mercedes er niet bij staan maar hoor er veel goede verhalen over.
                              Heb het budget naar beneden bijgesteld want MDV had commentaar :-)
                              Audi 3.0TDi is gepland om te rijden deze week, ik neem rustig de tijd het is geen potje pindakaas en die ouwe Volvo doet het nog prima. Is er nog iets specifieks waar ik op moet letten bij een 320CDI? Gaat om MY2010

Comment

Mercedes CDI 320 of Audi 3.0TDI, moeilijk moeilijk. Heb intussen een auto gekocht voor moeders dus het budget nog iets naar beneden. Volvo C30 voor haar. Heb nog 10K over, een W211 zal het worden denk ik, met onderhouds historie motor 6 cilinder in lijn. Naar het schijnt een heel betrouwbare motor. Iemand nog commentaar? Of opmerkingen, dan graag.

Comment

Het is een Mercedes geworden, 320CDI. Met onderhouds historie en in vrijwel smetteloze staat. Maagdelijk nog met iets over de 200K voor een zacht prijsje. Ik ga het eens proberen met Mercedes, heb er nog nooit eentje gehad dus we zullen het beleven. 224PK en 510NM, hij trekt dus lekker door, 7tronic, leer, etc etc etc aan opties.

Comment

Een C, E, S, CLS ?? ;)
                                    Veritatis simplex oratio est

Comment

Gefjeliziteerd!!!
                                      Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

E-class. Zwart leer, electrische stoelen, DVD wisselaar. Avantgarde en mooie nieuwe velgen. Ben er blij mee en rijdt erg goed.

Comment

Daarmee ben je een héél stuk beneden je max budget gebleven ;-) .
                                          De W211 is denk ik één van de beste MB series, dus hopelijk ga je daar veel plezier van hebben

Comment

Zo’n RHD is nog extra voordelig in aanschaf. Fijne en prima auto’s zijn het, veel plezier!
                                            privé-V70 en MX-5 -- lease-Octavia Combi

Comment

Heb nog nooit een Benz gereden, tot nu toe bevalt het goed. Heb heel wat minder uitgegeven dan het budget omdat ik niet gelijk helemaal koud in het diepe wilde springen met de aankoop
                                              van dit merk.

Comment

Drie maanden en 8000 kilometer verder, prima auto. Accu moet vervangen worden voor de winter, olie verbruik tot nu toe niks, maar lees mega veel spook verhalen over de versie die ik gekocht heb.
                                                De V6 320CDI schijnt echt een rampen bak te zijn als ik het allemaal geloven moet, nou dan heb ik zeker net die ene gekocht die geen mankementen heeft. :-)
                                                Ben aan het kijken voor de opvolger, een AMG 55 van de opvolger van de W211 gaat het worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zjelko Bekijk bericht
                                                  .Poosje geleden een topic geplaatst over wat wijs is om te kopen. Ik weet het echt niet meer, het lijkt wel of over alle auto's wel iets verschrikkelijks geschreven is.
                                                  Ik zoek een auto van een jaar of 5 tot 8 oud.

Welke ik in gedachten heb zijn de volgende, allemaal diesels trouwens.
                                                  Passat 2.0 TDI
                                                  Audi 2.0 TDI of de 3.0 TDI
                                                  Lexus IS 220 diesel (veel mensen die problemen hebben, maar veel tevreden rijders ook)
                                                  Opel Insignia CDTI
                                                  For Mondeo 2.2 diesel 2012
                                                  BMW E90 2.0 diesel 163PK

Help?????????
                                                  Dus nu een AMG 55 in plaats een een diesel? Welcome in my World (lees: keuzes maken die niemand ooit zal begrijpen)! :)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zjelko Bekijk bericht
                                                    een AMG 55 van de opvolger van de W211 gaat het worden.
                                                    Ehh, de E55 AMG is ook van de W211 serie hoor, de opvolger van de volgende E klasse serie is de E63.
                                                    Echter: die is zeker niet beter, eerder minder dan de E55, kost meer, verbruikt meer.. naar mijn idee is de W211 de beste serie geweest (mits roestvrij exemplaar)

Comment

Hallo allemaal,

Inmiddels 24000 kilometer erbij op de klok, onderhoud gedaan, winterbandjes eronder (een aanrijding gehad met als gevolg een kapotte velg) maar voor de rest
                                                      een heel trouwe reisgenoot. Van de doom scenarios zoals geschetst op het Internet heb ik geen last, verbruik 1 op 11.5 gemiddeld, olie verbruik 0.
                                                      Na de winter opzoek naar inderdaad een MY2008 W211 E55. Voor het geld wat ik betaald heb voor deze Mercedes had ik zeker niets beters kunnen kopen.

Comment

Working...
                                                      X