Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ar zijn defects thread

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Oh... is een Challenger. Looks like i Dodged a bullet there...

Pardon. Nou, ook gaaf.
    '07 Peugeot 207 1.4 16v XS & '15 Peugeot 308SW 1.6BlueHDI BluelineExecutivePack.

Comment

• Challengers zijn cool! Moet wel een dikkere motor (Hemi bv) in eigenlijk :-)

Ferrari 308 GTB QV (1983)
      Alfa Giulia 1300 (1966)
      Mazda Miata (1990 Daily driver)
      BMW 320Ci (van GF)

Comment

• Ik had vorig jaar in Texas een Challenger gehuurd en verwacht een V6 mee te krijgen. Maar het werd een 5.7 Hemi. Ik was daarvoor al een tikkie verliefd op die dingen, maar dat is er niet minder op geworden.

*gaat dromen van een Hellcat met handbak in sublime green*

Comment

• Ik heb over het algemeen een hekel aan retro designs (verzin eens wat nieuws gvd), maar dit is een uitzondering. Erg coole auto's

Comment

• De looks vind ik inderdaad mooi. O
            ok de huidige Camaro's vind ik geslaagd en zit ik ook wel eens naar te kijken. De handelaar had een mooie 6.2 te koop. Wie weet een volgende keer.
            8.2 met supercharger?

Comment

• Grappig, ik had de uwe zien staan op internet. Er stond iets bij in de trant van: verwacht geen nieuwe voor dit geld :D

Ik vind deze moderne Challengers/Camaro's ook super. Regelmatig snuffel ik op internet, alleen wil ik graag een achtpitter met een automaat.
              Het valt me wel op dat de Challengers een stuk duurder blijven dan de Camaro's.

Comment

• De lak onder de folie schijnt slecht te zijn.
                Ik laat hem opnieuw spuiten.
                8.2 met supercharger?

Comment

• Dat is snel...
                  https://link.marktplaats.nl/m1257646663

Comment

• Yep. Probeer een woning te kopen met genoeg loodsruimte om alle auto's binnen te kunnen zetten i.p.v. te huren. Ik heb imeerdere auto's, dus er komt nog wel het een ander te koop binnenkort (voor de ge´nteresseerden: inruil goedkoper spul voor mij of handel voor mijn broer is mogelijk). O.a. de auto's op de achtergrond wil ik ook wel verkopen.

Meer interessant; weer een stukje verder met de Roadrunner:
                    Last edited by Ar; 28-06-18, 15:42.
                    8.2 met supercharger?

Comment

• Duim effe voor mij, als ik de loterij win kom ik de Chevelle en de 6-er ophalen... zal wel weer niet lukken ;-))
                      Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                      Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• @slimenslecht
                        Chevelle kan nog de 635csi niet meer.
                        Ik had hem al vanaf 2008 en heb er afscheid van genomen. In 2009 mee naar Turkije gereden(zag ik in het topic op DF). Ik heb er mooie herinneringen aan.
                        Wel een turbo set voor een 7.4 / 454 ingeruild :-) Die kan op de Suburban.

Een oude foto.

DSC00539.jpg

8.2 met supercharger?

Comment

• Ik blijf een zwak houden voor de 6 series, als kleuter liepen we vaak langs een vrijstaande bungalow waar een oude baas een donkergroene had, was altijd aan het poetsen. Had chromen bumpers en stalen velgen met chroomdoppen. Zelfde geldt voor de 3.0 CSi, ook gewoon een klassiek mooi model.

Maar helaas, loterij niet gewonnen, dus nog geen Chevelle e.d. voor mij.
                          Zweven is een ongekende ervaring, leve de hydraupneumatiek !
                          Ja Jappen roesten nog steeds !

Comment

• Hoe zou het met de projecten zijn ?
                            Veritatis simplex oratio est

Comment

• Prima. De plymouth is bijn klaar. De complete uitlaat voor de cobra is ook bijna klaar. Toch gekozen voor het 460 blok ipv de 429.
                              8.2 met supercharger?

Comment

• Ach ja, meer is altijd beter nietwaar. In inder geval wel qua cubic inches van je V8. :)

Comment

Working...
                                X