Van de week was het 'motor te warm' lampje een paar keer aan na lang in de zon te hebben gestaan. Waar kan ik zo op de oprit zonder tussenkomst van garage eens naar kijken wat er aan de hand is?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
The Uno defects thread. :)
Collapse
X
-
Die 48 dooie spreeuwen even uit de grille trekken? :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
*grinnikt*
Ik heb ook nog een licht schrapende waterpomp voor een Alfa V6 in de grozzie liggen. Ik durfde het er niet meer mee aan, maar als jij hem in die Uno ge-duct-taped krijgt mag je hem gratis hebben. :)Mini Cooper Clubman
"I left in love, in laughter, and in truth and wherever truth, love and laughter abide, I am there in spirit." - William Melvin Hicks
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk bericht
In dat ding achter de grille denk ik he? :)
Tenzij je nog een ouderwets systeem hebt met alleen een radiateur, dan zit de vuldop wel direct achter de gril.
Comment
-
Echt moeilijk is 't niet hoor. :)Mini Cooper Clubman
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Precies. 't is Italiaans hè. Waarschijnlijk gaat dat lampje zomaar ineens aan. Omdat de radio aan is, ofzo, of zoiets logisch.
Gewoon negeren. Gaat vanzelf weer uit. :-)
Of Mutter die Frau heeft onlangs ruitensproeiervloeistof in het koelvaatje bijgevuld. Dat kan ook. Alleen weet ik dan niet wat er in het ruitensproeiervaatje zit. :-)Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.
Comment
-
*kijkt naar buiten*
Ik zou vandaag me eerder zorgen maken over de regen op dat brokje jaren '80 ijzer. :-)
Maarre, een Uno heeft toch zo'n infuus-like hangzak waar de koelvloeistof in zit?
Even bijvullen, of helemaal verversen. Controleren op lekkage. Draadje dat van de temperatuursensor naar de meter gaat controleren op breuk of oxidatie.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein
Comment
-
[TM] Bij ons thuis is het net als bij de AH vulploeg, het is vullen of gevuld worden ROFL. Mijn busty GFILF is trouwens van huis uit al goed gevuld, anders hoeft het voor mij niet! [/TM]
[motroosje] kijk daar gaan we al
rechts lullen
links vergeten te vullen
maar dat heb je he
met die mugabe vrienden
die zijn wat heet gebakerd
geen wonder dat die musolini bak
af en toe overkookt [/mr]Mini Cooper Clubman
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk bericht[TM] Bij ons thuis is het net als bij de AH vulploeg, het is vullen of gevuld worden ROFL. Mijn busty GFILF is trouwens van huis uit al goed gevuld, anders hoeft het voor mij niet! [/TM]
[motroosje] kijk daar gaan we al
rechts lullen
links vergeten te vullen
maar dat heb je he
met die mugabe vrienden
die zijn wat heet gebakerd
geen wonder dat die musolini bak
af en toe overkookt [/mr]
CM, kom der maar in!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KMvrtr Bekijk bericht* Voor emotionele problemen is er geen rationele oplossing.
* Standaarden zijn net tandenborstels: iedereen heeft er eentje en niemand wil die van een ander gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper Bekijk berichtYou know that reality is immaterial
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SchnitzelStephan Bekijk berichtHet zit aan de binnenkant. :S
:)2006 Volvo V70 2.4 (170pk)
Comment
-
10 pop zegt dat dat ding binnen een maand ergens oververhit langs een Landesstrasse staat. En 100 pop zegt dat er in dat geval NOOIT meer een Italiaan komt in huize Schnitzel. :)Mini Cooper Clubman
"Jasper val dood." - RH
Comment
-
Een fiat die het tien jaar blijft doen ?
ik heb zelf ook ooit meerdere fiats gehad, maar niets dan drama.
Nieuwe panda (van mijn moeder) en bij het dichtdoen van de deur viel het achterraam eruit (tot 3x toe). Tijdens het raam openzwengelen brak de hendel af enz..
Tipo 2.0 gemiddeld olie verbruik van 1 liter op 800km , en dat was heel normaal volgens Fivan Amsterdam (complete revisie laten doen, en inderdaad toen nog maar een liter na 1500km). Cinquecento waarvan de inspuiting chip om de 2 maanden kapot ging a FL800,-- (Was slijtage onderdeel?!). De cinquecento ingeruild op een gele sporting welke , uiteraard, na de garantieperiode van 12maanden spontaan uitbrande in de 13e maand en dat terwijl hij dealer onderhouden werd.
Kreeg overigens geen nieuwe van Fivan voor het verzekeringsgeld dus toen moeder de (ex)vrouw maar een Suzuki swift gegeven.
Ik zou dus Mevr. La uno maar eens goed verzekeren zodat je zelf binnenkort ook een knappe bmw kan rijden ipv die antieke ;)Subaru Impreza GTT 10/1999 - 450+BHP
Subaru Forester S-Turbo 10/2000 - 260+BHP
Subaru legacy 2.5 10/2001 - 150BHP
http://www.fineline-imports
Comment
Comment