Twee weken geleden een nieuwe uitlaat onder de Manta laten zetten, met een "iets" grotere diameter dan de vorige.
Op hobbelige wegen heb ik nu het probleem dat de uitlaat stoot op de onderliggende panhardstang. Uitlaat is ter hoogte van de panhardstang al wat ovaler (custom made :-) ), maar dat helpt niet genoeg.
In rust is de afstand ook maar ongeveer 1 cm.
Helemaal platknijpen is natuurlijk niet aan te bevelen
Uitlaat kan niet hoger, want dan klappert ie tegen de bodem aan.
Panhardstang kan helemaal niet anders.
Nu heb ik bedacht dat iets van demping om de panhardstang in ieder geval het metaal op metaal geluid zal wegnemen.
Wat kan ik daar het beste voor nemen?
Moet wel wat uitlaatwarmte kunnen verdragen.
Op hobbelige wegen heb ik nu het probleem dat de uitlaat stoot op de onderliggende panhardstang. Uitlaat is ter hoogte van de panhardstang al wat ovaler (custom made :-) ), maar dat helpt niet genoeg.
In rust is de afstand ook maar ongeveer 1 cm.
Helemaal platknijpen is natuurlijk niet aan te bevelen
Uitlaat kan niet hoger, want dan klappert ie tegen de bodem aan.
Panhardstang kan helemaal niet anders.
Nu heb ik bedacht dat iets van demping om de panhardstang in ieder geval het metaal op metaal geluid zal wegnemen.
Wat kan ik daar het beste voor nemen?
Moet wel wat uitlaatwarmte kunnen verdragen.
Comment