Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Metaalbewerking?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Metaalbewerking?

Voor de Lagonda zoek ik een bedrijfje dat een metalen beugeltje kan maken. Een smid of metaalbewerker dus. Heb al een rondje googlen achter de rug, maar ben er nog niet zoveel mee opgeschoten.

Heeft iemand hier ervaring?

Het is eigenlijk heel simpel: ik heb een STEVIG langgerekt u-profiel nodig, met een paar gaten erin. Precies volgens de maten die ik hier op papier heb staan. Da's alles...
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Ik denk dat mijn mannetje dat wel kan
    fka v164

Comment

* visueel beeld van mini-smid die onder de trapkelder van v164 opgesloten zit *
      Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Lol, maar dat 'mannetje' past niet bij mij onder de trap, laat staan de draai-, frees- en wat-niet-al-banken :-)
        fka v164

Comment

Elk willekeurig metaalbewerkingsbedrijf kan dat doen lijkt me?

Comment

Lijkt mij ook, maar blijkbaar kan brun niemand vinden.

Ferrari 308 GTB QV (1983)
            Alfa Giulia 1300 (1966)
            Mazda Miata (1990 Daily driver)
            BMW 320Ci (van GF)

Comment

Nouja, je hebt er veel, en ik ben er niet zo in thuis, dus vandaar dat ik hier eens vraag.
              V164: waar zit dat mannetje?
              Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

De Metaalwinkel is een groothandel in metalen. Wij leveren metalen, metaalbewerkingen, constructiewerk en seriewerk | Bekijk nu het assortiment!

Zit vlabij de kuip in 010
                Maken alles wat je wilt, maar maak wel een duidelijke schets
                Ik heb er RVS platen laten maken voor in de keuken, beugels voor mijn FMIC inbouw in de WRX, en weleens een stukje hekwerk.
                Ik zou het ook voor je kunnen doen (kostenloos als het moet) maar ik heb het de komende (2 a 3) weken te druk in de weekenden ivm buitendienststellingen van het spoor.
                Als er geen haast mee is laat maar weten dan regelen we wat.
                E
                يوم واحد لا ضحك هو ليس يوم واحد عاش. :-)

Comment

Klinkt goed, TSM. Ik ga schetsen en die winkel eens proberen, en anders weet ik je te vinden...

Comment

Equivalent van de winkel die TSM noemt, zit in Utrecht. http://www.demetaalmarkt.nl/
                    En anders zou ik een metaalbewerkingsbedrijfje in de buurt zoeken (zit er niets op Sloterdijk?), of een autorestauratiebedrijf.
                    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Dit is de toko in zoetermeer waar ik al een paar keer metaal-dingetjes gehaald en geregeld heb.

Inderdaad wel heel duidelijk zeggen (of tekenen) wat je precies wilt.

Comment

Mijn mannetje zit in Zwaanshoek Brun, dat is er zo een die desgewenst meedenkt.
                        fka v164

Comment

Ah, fantastische tips heren.

Comment

Working...
                          X