Ik rij op dit moment als voorloopauto een Golf V van 2008, en deze heeft een naar mijn mening irritante feature: bij flink remmen gaan de alarmlichten aan. Als dit nou gebeurde als het ding vol in de ABS schiet kan ik er nog inkomen, maar bij sportief aanremmen voor een bocht waarbij je de remdruk netjes opbouwd gaan die dingen al knipperen ruim voordat de ABS zich ermee gaat bemoeien.
Gistermiddag ben ik hiervoor even bij de lokale VW-dealer langsgeweest. Daar kreeg ik echter als antwoord dat ze het makkelijk uit kunnen zetten, maar dat niet doen omdat het een veiligheidsfeature is... Dat schiet niet op dus, heeft iemand toevallig een idee of dit uit kan zonder met VAG-COM te gaan spelen? (het blijft een huurauto...)
Gistermiddag ben ik hiervoor even bij de lokale VW-dealer langsgeweest. Daar kreeg ik echter als antwoord dat ze het makkelijk uit kunnen zetten, maar dat niet doen omdat het een veiligheidsfeature is... Dat schiet niet op dus, heeft iemand toevallig een idee of dit uit kan zonder met VAG-COM te gaan spelen? (het blijft een huurauto...)
Comment