Vaak zie je dat bij een rallyauto (of bij een vooroorlogse racer-waarmee-ook-nog-geraced-wordt) de uitlaat met een veer is bevestigd. Dus geen beugel om de uitlaatpijp, maar een trekveer of iets dergelijks. Dat is stevig en biedt tot voldoende ruimte voor het uitzetten en krimpen van de uitlaat.
Heb het al tientallen keren gezien en er nooit op gelet. Maar nu ik zoiets bij onze auto wil toepassen, vind ik dus nérgens een fotootje. Volgens mij doen ze het met een gewone trekveer uit de ijzerwarenhandel, maar zeker weten doe ik het niet.
Dus, heren rallypreparateurs van den ouden stempel: wie helpt me met een fotootje of een tipje?
(ophanging van uitlaat met een rubber gaat in dit geval niet, trouwens)
Heb het al tientallen keren gezien en er nooit op gelet. Maar nu ik zoiets bij onze auto wil toepassen, vind ik dus nérgens een fotootje. Volgens mij doen ze het met een gewone trekveer uit de ijzerwarenhandel, maar zeker weten doe ik het niet.
Dus, heren rallypreparateurs van den ouden stempel: wie helpt me met een fotootje of een tipje?
(ophanging van uitlaat met een rubber gaat in dit geval niet, trouwens)
Comment