Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Airco bijvullen regio Eindhoven

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• EG
    replied
    Mede om de prijs afspraak gemaakt bij deze heren, bekenden van me zijn er geweest en zijn zeker geen amateurs of wat dan ook. Zijn ook STEK gecertificeerd...

http://www.autotempclaasen.nl/

35 euro voor controle heel systeem, en 75 euro als er wat bijgevuld moet worden. Dus de eerste prijs vervalt als er wat bijgevuld moet worden, je betaald dan NIET apart voor de controle zoals bij de dealer.

Zitten bij bedrijventerrein Schinkel in Amsterdam (Anthony Fokkerweg voor de kenners).

Leave a comment:

• Golf4tdi
    replied
    Mosterd na de maaltijd intussen, maar deze jongens worden aanbevolen door mijn monteur: http://www.erf.nl/

Houdoe,

Fons

Leave a comment:

• PACO
    replied
    Euvel is nu bekend: koppelingstuk afgebroken, dus geen aandrijving van de pomp.
    Wordt gefixed as we type.

Evengoed bedankt, axirally.

Leave a comment:

• axirally
    replied
    Is ook gewoon mogelijk, alsook leegtrekken, vacumeren en dan afpersen met stikstof, kijken waar die lekt.

Leave a comment:

• PACO
    replied
    Ah, ok.

Voor het bijvullen alleen was het misschien wel de moeite geweest, maar het vermoeden is er dat er wel meer aan de hand is. Dat moet ik dus morgen even laten checken.

Leave a comment:

• axirally
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
    Axirally, waar is 'Limburg' in jouw geval?
    Elsloo, aan de A2 afslag 49. Oftewel 1 afslag voor het vliegveld, ca. 75 km vanaf de ring Eindhoven.

Leave a comment:

• PACO
    replied
    Axirally, waar is 'Limburg' in jouw geval?

Leave a comment:

• axirally
    replied
    Wij doen het voor 75 Euro (als je tenminste naar Limburg wilt komen)
    Dit houdt in; controle, vacuum trekken, reinigen, recyclen, en vullen incl. uv oevoeging.

Leave a comment:

• PACO
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door EG Bekijk bericht
    Naar de Seat stealer geen idee? Volgens mij kan de dealer controleren op lekkages + afvullen?
    Uh, nou nee.
    Ik heb juist het vermoeden dat de dealer het heeft verkloot, aangezien dit blijkbaar de laatste twee beurten niet was opgevallen.

Ben sowieso niet te spreken over deze dealer, dus hij gaat mooi weer naar mijn vakgarage.

Leave a comment:

• EG
    replied
    Naar de Seat stealer geen idee? Volgens mij kan de dealer controleren op lekkages + afvullen?

Leave a comment:

• PACO
    replied
    Plus ik zie dat de Kwitshit €109 rekent voor bijvullen.

Leave a comment:

• PACO
    replied
    Hmm ja, ware het niet dat ik uit principe niet meer naar de Kwikshit heen wil. Het systeem zou ook gecheckt moeten worden op eventuele lekken of haperende aandrijving van de pomp en dat vertrouw ik die gasten niet toe eigenlijk.

Tenzij er iemand wél goede ervaringen heeft met die bandentrappers op dit gebied ;)

Leave a comment:

• Jasper
    replied
    Dw Kwikshit vult je airco voor 49 piek geloof ik. Geen idee of het wat is, ik zat er laatst toevallig en zag die prijs. Maar een airco in een Leon is natuurlijk redelijk plain vanilla, dus dat zouden ze toch wel moeten kunnen.

Leave a comment:

• PACO
    started a topic Airco bijvullen regio Eindhoven

Airco bijvullen regio Eindhoven

Ik kwam er afgelopen donderdag achter dat de climate control in de Leon geen koele lucht meer blies. CC staat in principe altijd aan, ook in de winter, maar nu alleen met warme lucht.

Ik denk - hoop! - dat de pomp nog leeft en dat het systeem zonder vloeistof zit. Maar ik weet dat het ook aan andere dingen kan liggen. Heb iig CC uitgezet om de pomp niet verder te belasten en dat 'ie misschien zonder smering komt te zitten.
    Weet er iemand in of rond Eindhoven een bedrijf dat airco's bijvult/afperst/vacuümtest/enz. voor schappelijke prijzen? Werd door mijn monteur gewezen op Huva in Eersel, maar die doen geen particulieren. Zag wel dat Bekkers Autoschade het doet. Meer tips zijn welkom, aangezien ik het in orde wil hebben voordat we naar Frankrijk rijden.

En iets anders: is dit niet iets wat tijdens grote of kleine beurten standaard door de dealer gecheckt wordt? Zo ja, dan spreek ik eerst hem erop aan.
Working...
X