Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

overbruggen alarm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• overbruggen alarm

is het mogelijk een bmw alarm (klasse3 ??) uit 1997 te overbruggen
    als de afstands bediening niet meer (zou) werken?

bij sommige alarmen kan dat met een speciale sleutel
    "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
    "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
    "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
    "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Wanneer de handzender niet werkt kan i.d. met een noodsleutel het alarm uitgezet worden maar ik heb geen idee wat en hoe bij BMW. Meestal heeft de sleutel de kleur grijs. Er zijn hier toch genoeg BMW-gekken? Wie heeft het antwoord?

Comment

Misschien dat HTT-Thalan nog een goede tip heeft? ;-)
      ---------------------------
      Lullen gaat beter dan rijden.

Comment

We hebben een Z3 gehad ('98), die had aan de reservesleutelbos nog een klein extra sleuteltje om het alarm manueel af te kunnen zetten. Moest op het alarmboxje zelf onder de motorkap.

Ik verwacht dat je zoiets ook moet hebben dan. Het was in ons geval een origineel BMW alarm. De klasse weet ik niet meer, zal 2 of 3 zijn geweest.
        Forza!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scudetto Bekijk bericht
          We hebben een Z3 gehad ('98), die had aan de reservesleutelbos nog een klein extra sleuteltje om het alarm manueel af te kunnen zetten. Moest op het alarmboxje zelf onder de motorkap.

Ik verwacht dat je zoiets ook moet hebben dan. Het was in ons geval een origineel BMW alarm. De klasse weet ik niet meer, zal 2 of 3 zijn geweest.
          een aparte sleutel heb ik nooit gehad.. ja een kleine voor het dashboardkastje
          zal eens goed zoeken onder de motorkap naar een kastje
          of ze zouden toch niet zo stom zijn het gezekerd te hebben? ;-)
          "ik heb nog nooit, maar dan ook nog nooit iemand meegemaakt die zo ontzettend zn piemel wil laten zien"--Bats
          "dan door naar Bats voor bakkie want dat staat ook nog"--TSM
          "Ik begrijp dat de piemeltjes weer zijn opgerold,strijdbijlen uit elkaars ruggen zijn getrokken en er nu wat omzichtig wordt gezwamd "--PACO
          "Ik verbaasde me anno 2006 over het infantiele gedrag van sommige ex-forummers-die-soms-nog-langskomen-om-te-patsen.Maar die waren in 2006 jonger dan TSM.:)"--Jasper

Comment

Working...
          X