Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wedstijdje robot bouwen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Wedstijdje robot bouwen

Ik heb een idee voor een project, een 'endurance' wedstrijd met robots van technici, studenten, kunstenaars, ingenieurs etc.
    Een wedstrijd tussen volledig zelfvoorzienende robots die onderling de strijd aan gaan om uit te maken wie het langst blijft functioneren in een groot maar afgesloten circuit.

Hier 'prutsers' met techniek (of lego :-) die daar belangstelling voor hebben?
    fka v164

Toevallig nu met een klant bezig die Robotica geeft doceert aan de universiteit.

Snap nog niet helemaal wat je bedoeld.

Comment

Bouw een boot van max 0,10m≤ die zonder bemoeienis van buiten zo lang mogelijk blijft varen in een afgesloten stuk water. Wie het langst blijft varen, die wint, een reisje langs de Rijn oid :-)
      fka v164

Comment

Ha, die V164;

Daar heb je toch geen robot voor nodig? Zonnecelletje, motortje en fixed roer; rondjes tuffen!
        Scherven brengen gelul.

Comment

Kan, maar als je dan, zeg, in het riet vast komt te zitten, of ruzie krijgt met een eend, of iemand heeft een iets minder subtiele manier gevonden om de eindstreep te halen, dŠn denk ik niet dat je het gaat redden
          fka v164

Comment

Moeten de robots ook elkaar te 'lijf' gaan ? Soort Robo-Wars zeg maar?
            Forza!

Comment

Hee Sander,

Docent Robotica leest NU mee...... :-)

Wat waar en hoelaat? Hij neemt de hele faculteit mee!!!!!

Want dit is OORLOG!!!

Hahhahaha

Serieus: Wat zijn nu je plannen. Je hebt mijn mail adres.

Comment

O, graag een hele faculteit. Laat haar mij anders mailen om het eea op te zetten.
                Er zijn meer enthousiaste reacties en wilde ideeŽn :-)
                Last edited by Sander; 27-04-09, 20:42.
                fka v164

Comment

Enteren!

Comment

Working...
                  X