Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spuiterij in de Randstad?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Spuiterij in de Randstad?

Wie heeft een goed en goedkoop spuit-adresje in de Randstad om diverse (eventueel losse) delen van mijn gebakje te laten spuiten? Iig voorbumper, sideskirts en eventueel achterbumper en achterpaneel in non-metallic zwart (wel 2 lagen, kleur en blanke lak)?

Spuiten heeft geen haast, mag zelfs in de "verloren" uurtjes gebeuren.

Oorspronkelijk geplaatst door raspaardje Bekijk bericht
    Spuiten heeft geen haast, mag zelfs in de "verloren" uurtjes gebeuren.

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...meta=&aq=f&oq=

Succes! ;-)
    Dax Cobra 4.0 V8 - BMW F30 320D HE

Comment

Goh, hoe kom je erbij... Ook hier had ik echt geen reactie van jou verwacht.

Comment

Randstad is redelijk groot natuurlijk. Maar via mijn werk laten wij alles doen bij de firma Giesbergen in Haarlem.
        Prima kwaliteit, een wat kleiner bedrijf en dus wat flexibeler (ook qua prijs). Misschien helpt het ook nog wat als je mijn naam laat vallen.. Succes!

CM heeft z'n lolbroek weer aan zie ik :(

Comment

<CM>
          nou, ik mag in de verloren uurtje ook graag het gebakje van mijn vriendin vol met slagroom spuiten
          </CM>

Oh, te laat zie ik :o)
          Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Mocht je 'iets' zoeken in de omgeving van Den Haag, dan kan ik wel gaan informeren. Mijn MGB is een aantal jaren geleden via de restaurateur (moeilijk woord na enkele glazen wijn, hoera het is weekend!) prima herspoten.

Groeth
            M
            www.carscoffeecigars.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
              <CM>
              nou, ik mag in de verloren uurtje ook graag het gebakje van mijn vriendin vol met slagroom spuiten
              </CM>

Oh, te laat zie ik :o)
              Ha, die PACO;

Zoals je ziet is CM tegenwoordig goed thuis in de gayscene.
              Scherven brengen gelul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tijmen Bekijk bericht
                Randstad is redelijk groot natuurlijk. Maar via mijn werk laten wij alles doen bij de firma Giesbergen in Haarlem.
                Prima kwaliteit, een wat kleiner bedrijf en dus wat flexibeler (ook qua prijs). Misschien helpt het ook nog wat als je mijn naam laat vallen.. Succes!
                Heel de Randstad omdat het dus niet echt uitmaakt voor mij. Met de trein reis ik gratis en het spuiten heeft geen haast. Bovendien ben ik over 1,5 maand meer dan 2 weken weg. Dus bedankt voor de tip, Tijmen van Saab Haarlem was het toch...? ;)

Mocht je 'iets' zoeken in de omgeving van Den Haag, dan kan ik wel gaan informeren. Mijn MGB is een aantal jaren geleden via de restaurateur (moeilijk woord na enkele glazen wijn, hoera het is weekend!) prima herspoten.
                Den Haag is vooral in de weekenden gewoon dichtbij en dus prima! Ik hoor graag van je.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hansv Bekijk bericht
                  Ha, die PACO;

Zoals je ziet is CM tegenwoordig goed thuis in de gayscene.
                  Ja, zo te zien tapt hij voortaan in een heel ander vaatje...
                  Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Voor Den Haag kan ik telefoonnummer voor je vragen van iemand die in de avonduren bij mag klussen van zijn baas. Hij heeft net de mini van vriendinnetje geheel matzwart gespoten, best ok. Laat maar weten dan kan ik voor je vragen.

Comment

Graag, alle goede flexibele adresjes zijn welkom!

Comment

MGB en squadracorse,

Hebben jullie contactgegevens van jullie adresjes?
                        Die afbladderende voorbumper en zo zonder sideskirts rijden begin ik stiekem best zat te worden..;)

Dank jullie wel alvast.

Comment

*schop*

Onze BMW begint ook erg veel schades te vertonen door steenslag e.d. Nu ben ik dus op zoek naar een goede niet al te dure spuiter in Rotterdam e.o. en die omstreken is uiteraard ook een wat ruimer begrip. Wil de auto ook in een niet standaard BMW kleur spuiten maar een RAL kleur. Geen idee of dat kan....
                          Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Tuurlijk kan dat. Heb mijn supra ook in een andere kleur laten spuiten. Komen ze gewoon met een waaier aan.
                            Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.
                            Het licht aan het einde van de tunnel is een aanstormende trein

Comment

Maar nu nog een goede spuiterij voor weinig.
                              Tegenwoordig kennen de mensen de prijs van alles en de waarde van niets - Oscar Wilde

Comment

Is geen directe omgeving van R'dam, maar ik heb zelf goeie ervaringen met van Rijnsoever in Soest. Goed adres en behoorlijk flexibel. Niet zo'n leasebak-reparatiepunt dat alleen eenheidsworst kan spuiten.
                                Prijzen vind ik ook OK, maar dat is iets om zelf af te stemmen.
                                Last edited by Eddieee; 24-06-09, 18:12.
                                Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

Haast kost geld. Als je geen haast hebt, kan ik Bloks in Oss aanbevelen.
                                  Als je er goedkope wielen onder zet vanwege het afbakken van de lak, wel ff melden, anders poetsen je je velgen ook nog.
                                  Het is verontrustend dat de enige zekerheid in ons leven (dat we doodgaan) nog steeds niet empirisch is bewezen voor iedereen.

Comment

En wat kosttat, zo'n hele respray van een auto , met kleurlak en blank (en kan dat tegenwoordig in 1 laag of gaat dat nog met 2-3 lagen en elke keer tussentijds drogen) ?

Dus stel je koopt die mooie M3 uit duitsland met volkomen roze lak wegens fout in de zon, overdreven poetser die door te enthousiast polieren enzo de hele blank lak heeft weggevreten met een overdaad aan middeltjes ... Dan zit er natuurlijk nog een stuk oude lak aan. Wordt dan standaard door z'n toko professioneel geschuurd of moet/mag/kun je dat dan zelf doen (wetsanden met de hand ?) om de kosten te drukken. Wederom een vraag voor "leuk om te weten, maar het is niet aan de orde hoor".

Comment

Als je geen haast hebt, moet het voor 3000 euro kunnen.

Comment

Het raspaardje is naar Danny autoschade in Haarlem.

Hierover positieve berichten op een paar fora gelezen en nu eens wel spijkers met koppen geslagen. Donderdag waarschijnlijk ophalen.

Flink bedrag maar voor het werk wat er gedaan wordt lijkt het een schijntje.

Comment

MGB, via welke restaurateur heb je je auto waar laten spuiten?

Ik ben ook wel benieuwd naar een goed adres. Veel spuiters hebben chronische rugklachten want auto's worden onderaan erg schraal gespoten.

Met het linker voorscherm en de rechter deur ben ik bij onderstaand adres geweest. Dat ziet er goed uit. Hij spuit ook veel auto's voor Joop Stolze Classic Cars.

Van der Meer Autoschade
                                          Havenstraat 48
                                          2681 LC Monster
                                          Tel: 0174-244607
                                          Fax: 0174-240580
                                          Mobiel: 06-27064059

Email: [email protected]
                                          M.G. MGB 1966 / Alfa Romeo Giulia Super 1971 /Volvo 245 1979

Gepersonaliseerde schaalmodellen Model Car Workshop
                                          Navigatie & kaartleescursussen Rally-Cursus
                                          Rally organisatie: Rally-Events
                                          Facebook: Model Car Workshop & SFRC

Comment

Van laswerk hebben ze geen kaas gegeten maar dat geven ze ook zelf toe.

Een duur maar goed adres is Toncar in Berkel en Rodenrijs (geen aandelen)
                                            M.G. MGB 1966 / Alfa Romeo Giulia Super 1971 /Volvo 245 1979

Gepersonaliseerde schaalmodellen Model Car Workshop
                                            Navigatie & kaartleescursussen Rally-Cursus
                                            Rally organisatie: Rally-Events
                                            Facebook: Model Car Workshop & SFRC

Comment

Danny autoschade in Haarlem is dus een blijvertje.
                                              Uiteindelijk de auto op vrijdagmiddag om 18.00 uur opgehaald, een uur later omdat de %$#@!-trein weer eens vertraging had... Het was geen probleem voor ze en ik werd nog steeds hartelijk ontvangen.

Spuit- en uitdeukwerk ziet er gewoon top uit.
                                              Niet betalen voor een duur pand dus, wl service terwijl iedereen niet open was (tussen Kerst en Oud & Nieuw) en nog geen halve week later aan de beurt. Vakwerk voor een klein prijsje waarbij hun locatie zeer dicht bij station Haarlem ligt. Ideaal om je auto te droppen en op te halen.

Comment

Working...
                                              X