Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Volwaardig reservewiel met 80km/h sticker?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Volwaardig reservewiel met 80km/h sticker?

Gisteravond was ik op weg naar een poker/voerbalkijk avond met wat collega's, hoorde opeens een tikkend geluid en kon gelukkig nog net de oprit van mn collega op draaien. Hol metalen buisje in mn band, lek.

Reservewiel gepakt (leuk, band verwisselen met jolige collega's als publiek), schrok even van de gele 80 km/h sticker, moest nog van Duizel (onder eindhoven) terug naar Breda en vandaag door naar Middelburg. Maar de band was dus gewoon een Conti Sportcontact2 in de maat 205/55/16 ! Gewoon rustig met 125 kmh naar huis gereden dus.

Maar waarom dan zo'n gele sticker die op een thuiskomertje hoort?? Garage en bandenboer die ik belde ivm een nieuwe band wist het ook niet echt te vertellen.

Ik snap dat ze willen dat men voorzichtig doet, maat en type wijkt af (heb sportcontact 3 225/45/17 rondom) en hij is niet uitgelijnd. Maar die gele sticker met 80kmh vind ik echt bizar. Een goedgelovig mens was echt met 80 km/h over de snelweg gaan tuffen :)

Grappenmaker die het erop gegooid heeft? (sticker he)

Heb dat ook alleen bij thuiskomers gezien?

Comment

Waarschijnlijk is de oorspronkelijke band met 80 km/u beperking op de velg vervangen door een volwaardige band, en heeft men de sticker laten zitten..
      Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
        Waarschijnlijk is de oorspronkelijke band met 80 km/u beperking op de velg vervangen door een volwaardige band, en heeft men de sticker laten zitten..
        Een thuiskomer is toch niet zo breed?

Comment

205 past op een 5,5 J velg....
          Veritatis simplex oratio est

Comment

als ik de velg zo bekijk zouden jullie wel eens gelijk kunnen hebben..

Comment

Working...
            X