In theorie....
Stel je hebt een oud barrel. Lekker jaren 80/90 zonder al te veel electronica en/of airbags. Blok eruit. Electromotor er in. Stapel Varta's. Metertjes om accu spanning in de gaten te houden en een klein motortje achter-in (op LPG) om naast het Net ook de auto van electra te kunnen voorzien.
Zonder ingewikkelde systemen en computers maar ouderwets met de hand bedienen.
Wat zijn de valkuilen in deze opstelling?
Laten we er van uitgaan dat de auto maximaal 70 a 80 km per dag hoeft te rijden en niet harder dan 130 hoeft....en dat de auto thuis en op kantoor aan het stroom net kan hangen...
En qua gewicht niet meer dan wegen dan het orgineel met 4 volwassenen er in.
Stel je hebt een oud barrel. Lekker jaren 80/90 zonder al te veel electronica en/of airbags. Blok eruit. Electromotor er in. Stapel Varta's. Metertjes om accu spanning in de gaten te houden en een klein motortje achter-in (op LPG) om naast het Net ook de auto van electra te kunnen voorzien.
Zonder ingewikkelde systemen en computers maar ouderwets met de hand bedienen.
Wat zijn de valkuilen in deze opstelling?
Laten we er van uitgaan dat de auto maximaal 70 a 80 km per dag hoeft te rijden en niet harder dan 130 hoeft....en dat de auto thuis en op kantoor aan het stroom net kan hangen...
En qua gewicht niet meer dan wegen dan het orgineel met 4 volwassenen er in.
Comment