Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ventiel Revolution velgen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ventiel Revolution velgen

Vanavond de bedoeling om ff twee nieuwe achterbanden te monteren. Banden eraf en oude ventielen eruit gesneden. Maar helaas past een standaard ventiel niet.
    De velg is ter plaatse van het ventiel ca 7 mm dik i.p.v. ca 3. Ik krijg deze ventielen er niet in.

Iemand bekend met dit probleem? Waar kan ik in de buurt aan nieuwe ventielen komen? Liefst morgen nog!!!

dank voor alle tips en suggesties.

Waar is jouw buurt?

Comment

Stom! Rijswijk (zh)

Comment

Hoi

Ik heb intussen wat zitten snuffelen, maar wat ik al dacht; dit ventiel zit gewoonweg in het Rema Tip Top programma. Iedere bandenboer moet je er aan kunnen helpen.

Comment

Dat type had niemand op voorraad. Ik heb er stalen exemplaren in gezet.
          Kan dus dit weekend nog rijden.
          Overigens is er vorige week een band gerepareerd. Deze is hiervoor van de velg verwijderd. Ik zag dat ze het ventiel hadden afgetekend.
          Na een paar ritjes was de band verschoven op de velg. De aftekening klopte niet meer met het ventiel.
          Gisteren heb ik de band zelf ook weer gedemonteerd, ik was er niet van overtuigd dat de reparatie "safe" was en heb de achterbanden vervangen.
          De deze week eerder gedemonteerde band was nog steeds vettig, dat heb je toch niet als je het met zeep monteert?
          Daarbij hadden ze een standaard ventiel erin getrokken dat dus niet goed zat.

Lekker professioneel, die Henze in Rijswijk!

Comment

Working...
          X