Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nummers zekeringen VW

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Nummers zekeringen VW

Nee, ik kan zie niet in het instruktieboekje vinden. Ook op Google geen soulaas.

Helaas de zekering van de sigarenaasteker opgeblazen, maar geen idee welke zekering dat is. Ik vond wel twee defecte zekeringen in het zekeringenkastje, maar dat waren volgens mij ongebruikte plaatsen.
    Ik vond wel ergens op een forum dat de zekering achter de aansteker zou zitten maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen.

Voor een Touran dus, maar waarschijnlijk is de nummering gelijk aan andere VW's.

*** waarschijnlijk gevonden met zoekterm fuses: nummer 47 *** ;-)

[e] hopeloss topic dit... het was #47 inderdaad. Heb nu wel de complete lijst; ook wat waard. Topic mag weg wat mij betreft ;-)
    Last edited by NoTVR; 01-06-09, 20:48.
    Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Ik zal het voor je opzoeken, ben je de zekeringkaart kwijt? Ik neem er wel een foto van.

Ik heb een Octavia 2, technisch hetzelfde als een Golf 5, en qua zekeringen is een Golf 5 ook hetzelfde als een Touran volgens mij dus moet haast wel.

Zekering zit niet achter de aansteker trouwens.

Comment

Kaart? Bij de Skoda zit idd een lijst, maar ik heb op meerdere plaatsen gelezen dat die er bij de Touran niet bijzit. Naar de dealer dus voor een zekering. Kan toch niet waar zijn?!

Maar als je 1 dezer dagen een foto kunt plaatsen, dan graag, want ik heb nu een enorm chaotische lijst in tekst met regels die op de gekste plaasen afbreken.

Comment

Ik heb voor je gevonden plaats 24 en de zekering is 25 ampere.

Heb effe in de handleiding opgezocht hoeveel ampere het moet zijn.

Afbeelding uploaden moet je effe wachten mee alleen kan geen kabel vinden (staat op telefoon).

Comment

Van boven naar beneden is het de 4de rij zekeringen. Derde zekering (vanaf links gezien) 25 ampere dus. Bij gebrek aan een foto.

Comment

Astemblaft:

Kabel niet gevonden, via WIFI met telefoon op imageshack gepleurd, links uit telefoon gevist hiero gegooid. Handig wifi op een MDA :)

Comment

Tja, bedankt... het is toch echt een andere zekering ;-) Leuk als ze 1 standaard hanteren toch?

Comment

Vreemd, dacht dat alle moderne vw's zelfde zekering layout hadden? Blijkbaar had ik het verkeerd.

Comment

Working...
                X