Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

H7 lampen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• H7 lampen

Ik ben op zoek naar nieuwe H7 lampjes voor in een e46 niet dat van belang is maar voor de volledigheid. Nu lopen de H7 lampjes nogal uit een in prijs van 5 euro tot 60 euro. Wie heeft er ervaring met de Blue Vision lampen en de andere duurdere versies van vaak Philips zijn ze het geld waard?
    Op google vind ik niet veel tests hierover. Ben benieuwd naar de reacties. Het doel is veel extra licht opbrangst te hebben op de donkere b wegen.
    Alvast bedankt Stinger

Heb in zowel de BMW E46 als in de Volvo S60 Blue Vision geprobeerd, maar zie GEEN ENKEL VERSCHIL in lichtopbrengst. Ook gaan ze niet langer mee dan normale pitten.

Alleen dat de lamp zelf wat witter is, ander kleurtje dus, maar meer licht krijg je er niet door. Ik ben dus weer mooi terug op de normale Phillips-pitjes van 6 Euro.
    "Bork Bork Bork!" - Swedish Chef

Comment

Hier een test:

Comment

Heb zelf Philips Xtreme-power H7 in mijn E46 zitten.
        Ben er wel tevreden over...geven zeker meer licht, en ook een wat fijnere kleur om 's avonds mee te rijden.(witte strepen, en verkeersborden lichten meer op)

Heb ooit ook wel eens van die goedkope H7 (superwhite/xenon) lampjes geprobeerd, maar daarvan was de lichtopbrengst echt minder!

Comment

geen beter licht dan xenon ;)
          dat past toch wel in een e46?

de blue visions doen het ook wel goed, ik zag het in mijn Alfa 75 verschil enorm goed in vergelijking met een normale halogeen van een paar euro

de nightguide heb ik nu in mijn bedrijfswagen, H4.heeft drie 'kleur'vlakken, gelig/wit/blauwig wit.
          persoonlijk vind ik deze nog net iets prettiger.
          Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
          A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

Onze ogen zijn veel gevoeliger voor roodachtig licht dan voor blauw licht. Het best zien we geel licht. Die Bluevision lampen filteren het gele licht weg, met als gevolg dat je effectief nog maar zo'n 20% overhoudt.

Die Xtreme Power dingen van Philips vind ik best goed. Gewoon meer licht. Ik heb ook die lampen met dat spiegeltje gehad -Nightview of zo- en die waren ook duidelijk beter dan standaar Halogeen lampjes. Xtreme geven echter nog iets meer.

Goedkope lampen zijn gewoon slecht en komen niet eens in de buurt van de norm.
            Kawa Versys 2010 MX-5 nc White up!

Comment

H7 lampen

Allen dank voor de reacties. Ik ga kijken voor de extreme h7 lampen.
              Xenon kan natuurlijk ook achteraf maar dat is wel erg duur.

Comment

Ik gebruik osram "night breaker" in mijn porsche en ben daar erg tevreden over. Het is altijd moeilijk om een objectief oordeel te geven, maar gevoelsmatig heb ik met deze lampen meer zicht 's nachts dan met de philips night guide die ik eerst had.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stinger Bekijk bericht
                  Allen dank voor de reacties. Ik ga kijken voor de extreme h7 lampen.
                  Xenon kan natuurlijk ook achteraf maar dat is wel erg duur.

op mp staan diverse setjes van Pilot (pro en classic), is wel echt goed.
                  inbouw is niet echt moeilijk, klusje van 1-1,5 uur.
                  Autopoetsen klik A1 Car Cleaning
                  A1 Car Cleaning |Alloygator Velgrandbescherming|Polishangel

Comment

Xtreme Power kwam inderdaad goed uit de test, evenals Philips Vision+ en Bosch +60.

Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Hier ook zeer goede ervaringen met Philips Vision Plus.
                      Eigenlijk stom dat ik de nachtkaartjes die ik er nu in heb zitten nog niet heb vervangen. Maar een goed setje xenon lonkt toch ook wel.

Comment

H7 het is geworden

Uiteindelijk ook naar aanleiding van de test van Gerrit Speek.
                        Gekozen voor de Philips power2night GT150
                        Bevalt goed en is mooi wit.

Comment

Ik heb toevallig vanavond een Pilot Xenon H7 setje in m'n Alfa 166 gebouwd. Het is inderdaad een uurtje werk, valt erg mee.
                          Ik vond ik de lichtopbrengst van de 166 erg mager (bekend euvel). Philips Extreme heb ik ook geprobeerd, maar ook daarmee had ik geen plas licht voor me.
                          Met de xenon gaat het echt een stuk beter. Man, er ging een wereld voor me open, bij duisternis dan he... :-)
                          Een aanrader, maar let wel op of de lichtunits geschikt zijn voor Xenon, i.v.m. strooilicht (er moet D, DC of DCR codering in de unit staan). De 166 koplampen waren dat gelukkig wel.

Comment

Ha, die Elentinos;

Oorspronkelijk geplaatst door Elentinos Bekijk bericht
                            Philips Extreme heb ik ook geprobeerd, maar ook daarmee had ik geen plas licht voor me.
                            [CM]

Wie gaat er dan ook voor zijn auto staan te pissen?

[/CM]
                            Scherven brengen gelul.

Comment

[GH]

Dan zet ik dat wildplassen op de film.

[/GH]

Comment

Ha, die Elentinos;

Woeha!
                                Scherven brengen gelul.

Comment

Working...