Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kopervet gebruiken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Kopervet gebruiken

of niet dus, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    fka v164

Kortom: wij mogen weer vragen wat je precies bedoelt, want zoals altijd kan niemand een touw aan je geraas vastknopen, maar dat wil je ook, want als wij navragen, krijg jij extra aandacht.

:-)
    Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Goh, en ik heb nog wel de naam qua onduidelijkheid....

Maar blijkbaar heb je het niet gebruikt waar je het wel moest gebruiken, of heb je je remschijven lekker ingevet ??? ;-)
      Veritatis simplex oratio est

Comment

Of heb je koper vet gebruikt?

:)
        Oliestoken voor het goede doel

Comment

Of vriendin/vrouw ingevet!?!
          Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

Comment

En is kopervet nou een vet of een 'anti seize'
            Honda Civic Type-R 2010 GrandPrixWhite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w220l Bekijk bericht
              Maar blijkbaar heb je het niet gebruikt waar je het wel moest gebruiken
              Onduidelijk? Zo moeilijk is het niet dus kennelijk :-)
              fka v164

Comment

Oh, het gaat om een schokdemperbout die dus niet los wil en waar de flex in zal moeten, boeit verder niet zo, meer dat het wl handig is om dat kv te gebruiken omdat het je anders (veel later) dus mist
                fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
                  boeit verder niet zo, meer dat het wl handig is om dat kv te gebruiken omdat het je anders (veel later) dus mist
                  Zoals met wel meer Klote Vetten...te droge zooi is nooit leuk! ;-)
                  The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

't Was inderdaad mooi kl-oten vanmiddag :-)
                    fka v164

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v164 Bekijk bericht
                      Onduidelijk? Zo moeilijk is het niet dus kennelijk :-)
                      Nee... ;-)
                      Veritatis simplex oratio est

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DBN Bekijk bericht
                        En is kopervet nou een vet of een 'anti seize'
                        Wij gebruiken het in de werkplaats uitsluitend als anti-seize en om remblokken stil te krijgen indien nodig. De goede kwaliteit vet is namelijk ook heel temperatuurbestendig en heel economisch in gebruik. Eigenlijk een item dat in iedere serieuze werkplaats thuishoort, zeker als je met klassiekers werkt!
                        De Boekhouder

Oi, no professionals

Comment

Wrijf het er nog maar eens in :-))
                          fka v164

Comment

Met vet?? ;-)
                            The sun has gone down and the moon has come up, and long ago somebody left with the cup

Comment

kopervet, kopervet
                              niet erop gesmeerd, dus flex erin gezet
                              kopervet, kopervet
                              niet erop gesmeerd, dus flex erin gezet
                              Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Plane Bekijk bericht
                                Zoals met wel meer Klote Vetten...te droge zooi is nooit leuk! ;-)
                                Plane, jij bent ook een beetje een Cobraman qua inhoudelijkheid van je bijdragen, h?
                                Op dag 8 schiep God de tie-wrap en de duct tape. En God keek en zag dat het goed was.

Comment

Je ken ook te ver gaan met me Brun! :-p

Maar een kern van waarheid heb je wel daar, in het pre-historische gummen kwam er meestal ook geen zinnig woord uit me, gelukkig kon ik toen het woord "satire" nog niet typen anders was het helemaal erg gesteld met me.
                                  ;-)

Comment

Er komt nog steeds geen zinnig woord uit je, Plane... En eerlijk gezegd kon ik me Htt-thalans ergernis daarover best wel voorstellen. :-)

Comment

ik dacht bij het titel van dit draadje dat de Raggende Mannuh weer een nieuwe single hadden!
                                      Jammer. Dan zelf maar een poging wagen:

Het schroeft niet, het schroeft niet, het zit VAST! WHOOOAAA!
                                      Vastgeroest zeker? Zeker geen kopervet op gedaan, HE?! nou, nou.
                                      Niet luisteren he?!
                                      Het is kopervetloos! Zo godvergeten KOPERVETLOOS!

;-)

Comment

Eigenlijk is Plane sinds hij niet meer in NSFW post vrij overbodig geworden ;-))
                                        Belly-flopping naked in a pool of yellow sweat, screaming "Jackass" with a wet cigarette

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PACO Bekijk bericht
                                          Eigenlijk is Plane sinds hij niet meer in NSFW post vrij overbodig geworden ;-))
                                          Daarom ben ik ook geen member meer! :-P

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janspeed Bekijk bericht
                                            ik dacht bij het titel van dit draadje dat de Raggende Mannuh weer een nieuwe single hadden!
                                            Jammer. Dan zelf maar een poging wagen:

Het schroeft niet, het schroeft niet, het zit VAST! WHOOOAAA!
                                            Vastgeroest zeker? Zeker geen kopervet op gedaan, HE?! nou, nou.
                                            Niet luisteren he?!
                                            Het is kopervetloos! Zo godvergeten KOPERVETLOOS!

;-)
                                            Ik vind je lief
                                            Ik vind je aardig
                                            Maar je stinkt uit je bek als een beer uit z'n reet

* (c) Raggende mannen dus ; dit stukje zal ik de rest van m'n leven nooit meer vergeten ;)

Comment

Tip!

Kopervet kan bij sommige auto's storingen geven als je het gebruikt bij de remmen/remblokken (ABS raakt dan van slag oid).
                                              In dat geval moet je Keramisch vet gebruiken!

gr.
                                              Marvin

Comment

Volgens mij heeft hij het potje, potje, potje, potje vt al op de tafel gezet.

Comment

en hij heeft het potje vet op tafel laten staan in plaats van mee te nemen naar de garage/werkplaats!

:)
                                                  wat TSM zegt!!!!!

Comment

Nou, daar had geen kopervet aan geholpen denk ik, demperbout in 3 stukken geflexd om er (tussen) uit te krijgen....
                                                    fka v164

Comment

Working...
                                                    X